Samsung, geen enkele service
Geplaatst: 25 aug 2021 14:40
Mijn vrouw wilde 3 weken geleden een nieuw toestel hebben. Nu hebben we gehoord dat bij Samsung zelf bestellen goedkoper zou zijn. Het scheelde niet veel, maar we hebben beiden een Samsung Galaxy S21 Ultra 256g gekocht echter om ze uit elkaar te houden in verschillende kleuren.
Er komt na mijn bestelling direct een mailtje morgen in huis. Ik wachten en ja hoor toestel van mijn vrouw was er, maar waar was die van mij? Ik nam contact op met Samsung. Waar is mijn toestel? Het spijt me meneer, maar dat toestel is niet leverbaar. (Hier stond echt niks over op de website) die kleur krijgen we mondjesmaat binnen u zult moeten wachten of uw geld terug. Ik vroeg hoelang dat zou gaan duren. Geen idee meneer wij houden geen wachtlijst bij. Met een week moet hij er zijn.
Ik wachten week erop niks, dus weer bellen. Ja mijn collega had het fout ik heb geen idee wanneer deze kleur weer binnenkomt. Ik meteen als reactie welke kleur hebben jullie wel op voorraad verander mijn order dan naar het toestel wat er wel is. Nee dat mogen wij niet meneer we kunnen wel uw order annuleren dan krijgt u ongeveer 10 dagen later uw geld terug en kunt u zelf opnieuw bestellen.
Ik dacht oke... welk toestel is er nu op voorraad dan? Dat kunnen wij niet zien meneer. Kortom geld terug opnieuw bestellen zelfde probleem was de oplossing die ze boden. Nu zijn we al 4 weken verder en zegt Samsung het zou kunnen dat uw telefoon bij de levering van week 36 zit.
En ik ondertussen wachten... het is dus niet eens zeker of en wanneer ik mijn telefoon ga krijgen. Dit is ronduit schandalig. Wel geld innen, maar niks willen doen voor de klant.
Er komt na mijn bestelling direct een mailtje morgen in huis. Ik wachten en ja hoor toestel van mijn vrouw was er, maar waar was die van mij? Ik nam contact op met Samsung. Waar is mijn toestel? Het spijt me meneer, maar dat toestel is niet leverbaar. (Hier stond echt niks over op de website) die kleur krijgen we mondjesmaat binnen u zult moeten wachten of uw geld terug. Ik vroeg hoelang dat zou gaan duren. Geen idee meneer wij houden geen wachtlijst bij. Met een week moet hij er zijn.
Ik wachten week erop niks, dus weer bellen. Ja mijn collega had het fout ik heb geen idee wanneer deze kleur weer binnenkomt. Ik meteen als reactie welke kleur hebben jullie wel op voorraad verander mijn order dan naar het toestel wat er wel is. Nee dat mogen wij niet meneer we kunnen wel uw order annuleren dan krijgt u ongeveer 10 dagen later uw geld terug en kunt u zelf opnieuw bestellen.
Ik dacht oke... welk toestel is er nu op voorraad dan? Dat kunnen wij niet zien meneer. Kortom geld terug opnieuw bestellen zelfde probleem was de oplossing die ze boden. Nu zijn we al 4 weken verder en zegt Samsung het zou kunnen dat uw telefoon bij de levering van week 36 zit.
En ik ondertussen wachten... het is dus niet eens zeker of en wanneer ik mijn telefoon ga krijgen. Dit is ronduit schandalig. Wel geld innen, maar niks willen doen voor de klant.