dexia-relatie
Geplaatst: 18 aug 2004 09:16
Van internet gehaald:
Dexia Bank wil een rendabele referentiebankier zijn
voor ondernemingen die een Customer Intimacy-relatie zoeken.
Customer Intimacy is de basis van alles wat wij ondernemen
Dexia wenst zich te profileren als de referentie op het vlak van Corporate Banking, en wil zich daarbij van zijn concurrenten differentiëren. Wij wensen elke cliënt en zijn omgeving grondiger te leren kennen, teneinde zijn reële behoeften op te sporen en oplossingen te vinden die aan de onderneming een echte toegevoegde waarde zullen bezorgen.
Van referentie- tot preferentiebankier
Dexia Bank wil de bank zijn waarmee de cliënt een loyale relatie aangaat. Kortom, de preferentiebankier van een selecte cliënteel. Op die manier kunnen wij oplossingen garanderen met een hoge toegevoegde waarde.
Customer Intimacy is de hefboom voor Customer Loyalty
Door ons te beperken tot een selecte cliënteel kunnen wij de werkelijke behoeften van iedere cliënt leren kennen. Wij wensen een one-to-one-onderneming te zijn, waar bank en cliënt aan en van elkaar kunnen leren en werkelijk loyale partners zijn. Conform de win-win-gedachte en de doelstelling van onze relatie, streven we naar financiële vooruitgang van de cliënt en de bank.
Een gespecialiseerde aanpak op basis van uw werkelijke behoeften
Dexia Bank onderscheidt zich in de eerste plaats via zijn professionele aanpak. We sporen namelijk uw werkelijke behoeften op. Dit gebeurt op basis van een grondige diagnose van uw bedrijf, de betrokkenen bij uw bedrijf en uw externe omgeving. Daarbij peilen we onder meer:
de geldbehoeften;
de behoeften bij geldoverschot;
de behoeften aan eenvoudig en transparant beheer van fluxen en cash;
de behoeften aan beveiliging en groei van het vermogen van de onderneming.
Dexia Bank wil een rendabele referentiebankier zijn
voor ondernemingen die een Customer Intimacy-relatie zoeken.
Customer Intimacy is de basis van alles wat wij ondernemen
Dexia wenst zich te profileren als de referentie op het vlak van Corporate Banking, en wil zich daarbij van zijn concurrenten differentiëren. Wij wensen elke cliënt en zijn omgeving grondiger te leren kennen, teneinde zijn reële behoeften op te sporen en oplossingen te vinden die aan de onderneming een echte toegevoegde waarde zullen bezorgen.
Van referentie- tot preferentiebankier
Dexia Bank wil de bank zijn waarmee de cliënt een loyale relatie aangaat. Kortom, de preferentiebankier van een selecte cliënteel. Op die manier kunnen wij oplossingen garanderen met een hoge toegevoegde waarde.
Customer Intimacy is de hefboom voor Customer Loyalty
Door ons te beperken tot een selecte cliënteel kunnen wij de werkelijke behoeften van iedere cliënt leren kennen. Wij wensen een one-to-one-onderneming te zijn, waar bank en cliënt aan en van elkaar kunnen leren en werkelijk loyale partners zijn. Conform de win-win-gedachte en de doelstelling van onze relatie, streven we naar financiële vooruitgang van de cliënt en de bank.
Een gespecialiseerde aanpak op basis van uw werkelijke behoeften
Dexia Bank onderscheidt zich in de eerste plaats via zijn professionele aanpak. We sporen namelijk uw werkelijke behoeften op. Dit gebeurt op basis van een grondige diagnose van uw bedrijf, de betrokkenen bij uw bedrijf en uw externe omgeving. Daarbij peilen we onder meer:
de geldbehoeften;
de behoeften bij geldoverschot;
de behoeften aan eenvoudig en transparant beheer van fluxen en cash;
de behoeften aan beveiliging en groei van het vermogen van de onderneming.