Slechte ervaring met Samsung cashback-actie
Geplaatst: 15 sep 2021 13:12
Na het volledig aanleveren volgens de voorwaarden van alle gegevens voor een €300,--cashback actie voor de aankoop van een LedTV blijft Samsung mij al bijna 2 maanden het lijntje houden.
De eerste keer volledig alle door Samsung gewenste gegevens aangeleverd. Na een maand nog niets gehoord te hebben toch maar eens gebeld met de klantenservice. Die wisten mij te vertellen dat ze de aanvraag hadden ontvangen maar dat de tenaamstelling van de bankrekening nog ontbrak.Een andere medewerkster tijdens een volgend gesprek zei dat het IBAN nummer niet zou kloppen en dat ze daarover 2 weken geleden een mailtje hadden gestuurd. Dit is niet correct want ik heb een printscreen van de bevestiging van Samsung van de ingevulde gegevens gemaakt. Bovendien heb ik geen email ontvangen. Ook niet in de spambox. Ik heb bewijs aangeleverd dat ze de correcte gegevens al hebben via whatsapp de medewerkster bevestigd dat maar zei dat ze niets in het systeem kan wijzigen. Ik moest maar een nieuwe aanvraag doen. Dat heb ik uiteindelijk onder protest gedaan. Weer geen bevestiging van Samsung per email gehad dus maar even weer contact opgenomen. Medewerkster bevestigd dat ze op de hoogte zijn van het feit dat emails niet aankomen maar heeft daarvoor geen oplossing. Mijn aanvraag is weer in behandeling maar nog niet beoordeeld en ik moet maar weer eens contact opnemen over een tijdje.
Gezien het feit dat op veel plaatsen slechte ervaringen zijn met de cashback acties van Samsung ben ik op zoek naar mensen die hetzelfde is overkomen om eventueel samen actie te ondernemen.
De eerste keer volledig alle door Samsung gewenste gegevens aangeleverd. Na een maand nog niets gehoord te hebben toch maar eens gebeld met de klantenservice. Die wisten mij te vertellen dat ze de aanvraag hadden ontvangen maar dat de tenaamstelling van de bankrekening nog ontbrak.Een andere medewerkster tijdens een volgend gesprek zei dat het IBAN nummer niet zou kloppen en dat ze daarover 2 weken geleden een mailtje hadden gestuurd. Dit is niet correct want ik heb een printscreen van de bevestiging van Samsung van de ingevulde gegevens gemaakt. Bovendien heb ik geen email ontvangen. Ook niet in de spambox. Ik heb bewijs aangeleverd dat ze de correcte gegevens al hebben via whatsapp de medewerkster bevestigd dat maar zei dat ze niets in het systeem kan wijzigen. Ik moest maar een nieuwe aanvraag doen. Dat heb ik uiteindelijk onder protest gedaan. Weer geen bevestiging van Samsung per email gehad dus maar even weer contact opgenomen. Medewerkster bevestigd dat ze op de hoogte zijn van het feit dat emails niet aankomen maar heeft daarvoor geen oplossing. Mijn aanvraag is weer in behandeling maar nog niet beoordeeld en ik moet maar weer eens contact opnemen over een tijdje.
Gezien het feit dat op veel plaatsen slechte ervaringen zijn met de cashback acties van Samsung ben ik op zoek naar mensen die hetzelfde is overkomen om eventueel samen actie te ondernemen.