NeoSmart cashback niet uitgekeerd
Geplaatst: 17 sep 2021 12:58
Op 5 mei 2020 heb ik met NeoSmart een overeenkomst gesloten voor de levering van gas en water.
Ingangsdatum van deze overeenkomst is 3 juli 2020.
Aan het eind van het eerste leveringsjaar zou ik een cashback korting krijgen van € 275,-.
De maandelijkse termijnkosten werden automatisch afgeschreven.
Op een gegeven moment ben ik overgegaan naar een andere energiemaatschappij met als startdatum voor de levering 4 juli 2021.
Op 2 juli 2021 schrijft NeoSmart bij mij een 13e termijn af, welke ik direct storneer.
Op 13 augustus 2021 stuurt NeoSmart mij de eindafrekening, (gedateerd 22 juli 2021) met de mededeling dat de cashback korting na mijn betaling van de eindafrekening, wat ik ook diezelfde dag heb gedaan.
Nu 17 september 2021 krijg ik de mededeling van NeoSmart de mededeling dat ik geen cashback korting krijg omdat ik de termijn heb gestorneerd waarop ze geen recht hadden.
Deze handelswijze riekt naar oplichting. Gezien de reviews ben ik niet de eerste.
Wellicht kan RADAR hier iets mee.
Ingangsdatum van deze overeenkomst is 3 juli 2020.
Aan het eind van het eerste leveringsjaar zou ik een cashback korting krijgen van € 275,-.
De maandelijkse termijnkosten werden automatisch afgeschreven.
Op een gegeven moment ben ik overgegaan naar een andere energiemaatschappij met als startdatum voor de levering 4 juli 2021.
Op 2 juli 2021 schrijft NeoSmart bij mij een 13e termijn af, welke ik direct storneer.
Op 13 augustus 2021 stuurt NeoSmart mij de eindafrekening, (gedateerd 22 juli 2021) met de mededeling dat de cashback korting na mijn betaling van de eindafrekening, wat ik ook diezelfde dag heb gedaan.
Nu 17 september 2021 krijg ik de mededeling van NeoSmart de mededeling dat ik geen cashback korting krijg omdat ik de termijn heb gestorneerd waarop ze geen recht hadden.
Deze handelswijze riekt naar oplichting. Gezien de reviews ben ik niet de eerste.
Wellicht kan RADAR hier iets mee.