Koop nooit een mobieltje op zondag 10 minuten voor sluitingstijd bij de Mediamarkt
Geplaatst: 19 sep 2021 20:22
Ok mensen dit is een klacht over een bedroevend slechte service bij een telefoonwinkel. In dit specifieke geval gaat het om de Mediamarkt in Den Haag.
Eigenlijke moet ik mijn ogen uit mijn kop schamen dat ik dit durf op schrijven immers 6 dagen zult gij werken en de zevende dag is de dag van God. Ik moet uberhaupt blij zijn dat er mensen bereid zijn op zondag te gaan werken voor een ongetwijfeld schamel loontje.
Het is de schuld van mijn internet verslaving. Mijn internet thuis loopt via het thuisnetwerk van mijn T-Mobile unlimited abo dus toen ik vandaag mijn mobieltje tijdens het uitlaten van de hond verloor had ik in een klap geen internet, telefoon, tv en sms. Ik ben blijkbaar zo verwend en verslaafd geraakt aan internet dat ik 10 minuten voor sluitingstijd tij T-Mobile een vervangende simkaart gehaald heb (zonder kosten waarvoor hulde @TMobile, plus een nieuwe telefoon gekocht 10 minuten voor sluitingstijd bij de Mediamarkt.
Kortom wat mij vandaag is overkomen is geheel mijn eigen schuld toch wil ik even stoom afblazen over de slechte service die ik ervaren heb. NB mijn overige ervaringen bij de Mediamarkt op doordeweerkse dagen zijn ronduit positief maar dan tref je ook het vaste personeel en niet voornamelijk studenten en invalkrachten zoals blijkbaar bij de Haagse Mediamarkt op zondag.
Nogmaal ik moet niet zeuren maar ik ga het toch even doen wat gebeurde er?
Ik kocht een nieuwe telefoon voor ongeveer 200 euro. Ik ben nooit zo handig met het er in zetten van een simkaart dus dat vraag ik doorgaans aan het personeel. Is nooit een probleem ben hier altijd goed mee geholpen bij de Mediamarkt en andere telefooonwinkels.
Vanmiddag echter om 17.50. Sorry meneer de tweede verdieping gaat nu sluiten iedereen gaat naar huis. Op de eerste verdieping kan iemand u nog wel helpen daarmee. Fijn weekend verder.
Ik naar beneden om af te rekenen en ik zij: ik begreep van uw collega boven dat ze mij op deze verdieping nog kunnen helpen met het erin zetten van het simkaartje. De betreffende mederwerker vroeg vol ongeloof hebben ze dat boven op de telefoonafdeling gezegd??? Sorry maar hier gaat ook alles sluiten en ik heb alleen verstand van stofzuigers. Er stonden inmiddels zo'n 20 jongelui klaar om naar huis te gaan in de winkel en de beveiliger riep ook al meneer wilt u het pand verlaten we gaan hier dicht.
Kan ik de manager spreken vroeg ik de dame aan de kassa? Nee die werkt niet op zondag was het antwoord.
In mijn wanhoop liep ik naar de 20 jongelui die al klaar stonden tot ze het pand om stipt 18 uur mochten verlaten. Wie helpt bij aub de simkaart in dit nieuwe toestel te zetten riep ik in paniek! Een meisje van een jaar of 18 bleek gelukkig bereid me te helpen het was in 2 minuten gedaan. Ik gaf haar 5 euro fooi gewoon omdat ze de enige was niet te beroerd om ff een klant te helpen na werktijd.
Missie geslaagd u ziet ik heb weer internet.
Toen ik zelf 18 was werkte ik overigens op de groenteafdeling van een supermarkt en gingen we een half uur van te voren alle groenten en fruit naar de koeling rijden want we kregen tot 18 uur betaald en dan wil je ook geen minuut langer werken. Dus als een klant om 17.40 vroeg zijn er nog bloemkolen dan was het sorry mevrouw uitverkocht. Waarmee ik maar wil zeggen ik begrijp deze jonglui en was zelf geen haar beter.
Toch Mediamarkt vind ik dat als je zondag om 17.50 nog een telefoon verkoopt voor 200 euro dan heeft de klant er recht op om fatsoenlijk geholpen te worden. De manager werkt nooit op zondag dat is volgens mij precies het probleem daar.
Wat mij betreft moet deze Haagse Mediamarkt manager voor straf de komende 3 maanden op zondag te werk gesteld worden.
Hij of zij moet dan verplicht tot 18.30 bij de uitgang gaan staan en aan iedere klant vragen bent u vandaag goed geholpen meneer of mevrouw? En kan ik misschien nog iets voor u betekenen?
Eigenlijke moet ik mijn ogen uit mijn kop schamen dat ik dit durf op schrijven immers 6 dagen zult gij werken en de zevende dag is de dag van God. Ik moet uberhaupt blij zijn dat er mensen bereid zijn op zondag te gaan werken voor een ongetwijfeld schamel loontje.
Het is de schuld van mijn internet verslaving. Mijn internet thuis loopt via het thuisnetwerk van mijn T-Mobile unlimited abo dus toen ik vandaag mijn mobieltje tijdens het uitlaten van de hond verloor had ik in een klap geen internet, telefoon, tv en sms. Ik ben blijkbaar zo verwend en verslaafd geraakt aan internet dat ik 10 minuten voor sluitingstijd tij T-Mobile een vervangende simkaart gehaald heb (zonder kosten waarvoor hulde @TMobile, plus een nieuwe telefoon gekocht 10 minuten voor sluitingstijd bij de Mediamarkt.
Kortom wat mij vandaag is overkomen is geheel mijn eigen schuld toch wil ik even stoom afblazen over de slechte service die ik ervaren heb. NB mijn overige ervaringen bij de Mediamarkt op doordeweerkse dagen zijn ronduit positief maar dan tref je ook het vaste personeel en niet voornamelijk studenten en invalkrachten zoals blijkbaar bij de Haagse Mediamarkt op zondag.
Nogmaal ik moet niet zeuren maar ik ga het toch even doen wat gebeurde er?
Ik kocht een nieuwe telefoon voor ongeveer 200 euro. Ik ben nooit zo handig met het er in zetten van een simkaart dus dat vraag ik doorgaans aan het personeel. Is nooit een probleem ben hier altijd goed mee geholpen bij de Mediamarkt en andere telefooonwinkels.
Vanmiddag echter om 17.50. Sorry meneer de tweede verdieping gaat nu sluiten iedereen gaat naar huis. Op de eerste verdieping kan iemand u nog wel helpen daarmee. Fijn weekend verder.
Ik naar beneden om af te rekenen en ik zij: ik begreep van uw collega boven dat ze mij op deze verdieping nog kunnen helpen met het erin zetten van het simkaartje. De betreffende mederwerker vroeg vol ongeloof hebben ze dat boven op de telefoonafdeling gezegd??? Sorry maar hier gaat ook alles sluiten en ik heb alleen verstand van stofzuigers. Er stonden inmiddels zo'n 20 jongelui klaar om naar huis te gaan in de winkel en de beveiliger riep ook al meneer wilt u het pand verlaten we gaan hier dicht.
Kan ik de manager spreken vroeg ik de dame aan de kassa? Nee die werkt niet op zondag was het antwoord.
In mijn wanhoop liep ik naar de 20 jongelui die al klaar stonden tot ze het pand om stipt 18 uur mochten verlaten. Wie helpt bij aub de simkaart in dit nieuwe toestel te zetten riep ik in paniek! Een meisje van een jaar of 18 bleek gelukkig bereid me te helpen het was in 2 minuten gedaan. Ik gaf haar 5 euro fooi gewoon omdat ze de enige was niet te beroerd om ff een klant te helpen na werktijd.
Missie geslaagd u ziet ik heb weer internet.
Toen ik zelf 18 was werkte ik overigens op de groenteafdeling van een supermarkt en gingen we een half uur van te voren alle groenten en fruit naar de koeling rijden want we kregen tot 18 uur betaald en dan wil je ook geen minuut langer werken. Dus als een klant om 17.40 vroeg zijn er nog bloemkolen dan was het sorry mevrouw uitverkocht. Waarmee ik maar wil zeggen ik begrijp deze jonglui en was zelf geen haar beter.
Toch Mediamarkt vind ik dat als je zondag om 17.50 nog een telefoon verkoopt voor 200 euro dan heeft de klant er recht op om fatsoenlijk geholpen te worden. De manager werkt nooit op zondag dat is volgens mij precies het probleem daar.
Wat mij betreft moet deze Haagse Mediamarkt manager voor straf de komende 3 maanden op zondag te werk gesteld worden.
Hij of zij moet dan verplicht tot 18.30 bij de uitgang gaan staan en aan iedere klant vragen bent u vandaag goed geholpen meneer of mevrouw? En kan ik misschien nog iets voor u betekenen?