Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?
Geplaatst: 28 sep 2021 09:40
Op 26 april 2020 zou ik met wat vrienden naar een feest in complex maastricht gaan. Door corona werd dit eerst verplaatst naar 26 april 2021 en later naar 2022.
In de tussentijd vaak mails naar het bedrijf gestuurd dat ik een refund wou, dit kon allemaal niet wegens gemaakte kosten enz enz. Op gegeven moment reageerde ze nergens meer op, op social media werden berichten over een refund verwijderd en iedergeval mijn account geblokkeerd.
Contact gezocht met de ACM en daar krijg ik alleen een standaardreactie dat ze de melding hebben geregistreerd.
Ik heb in de afgelopen 1.5 jaar van alle feesten die ik had een refund gevraagd en ook gekregen. Er worden nu ook weer inkomsten gegenereerd dus hoort dit bedrijf met een oplossing te komen.
Wat voor stappen kan ik nu nog zetten?
In de tussentijd vaak mails naar het bedrijf gestuurd dat ik een refund wou, dit kon allemaal niet wegens gemaakte kosten enz enz. Op gegeven moment reageerde ze nergens meer op, op social media werden berichten over een refund verwijderd en iedergeval mijn account geblokkeerd.
Contact gezocht met de ACM en daar krijg ik alleen een standaardreactie dat ze de melding hebben geregistreerd.
Ik heb in de afgelopen 1.5 jaar van alle feesten die ik had een refund gevraagd en ook gekregen. Er worden nu ook weer inkomsten gegenereerd dus hoort dit bedrijf met een oplossing te komen.
Wat voor stappen kan ik nu nog zetten?