Autonoom worden (Bossmaker)
Autonoom worden (Bossmaker)
Bij Bossmaker kun je autonoom worden. Zo zou je geen coronapas meer te hoeven hebben. Maar ook draag je geen wegenbelasting meer af als je in fase 2 zit. Wie kent dit en is al volledig autonoom? Klopt dit juridisch? Op internet kon ik geen reviews vinden.
Re: Autonoom worden (Bossmaker)
Dit is een nieuwe variant van de aloude soevereine mens. Totaal kansloos en onzinnig. Eén grote verzamelplek van wappies.
sjohie
, Bob Schurkjens
, Erthanax
, MankeNelis
, Nevyn
en de auditu
vinden dit leuk
Heb de video bekeken, wat een gel*l, maar hij kan het mooi brengen dus er zullen wel weer mensen in meegaan.
Ik word hier altijd achterdochtig van. Wie zou er uiteindelijk beter van worden? Bossmaker of ik?
Hebt u dit ook gelezen: https://www.google.com/search?q=bossmak ... nt=gws-wiz
Hebt u dit ook gelezen: https://www.google.com/search?q=bossmak ... nt=gws-wiz
Als zelfs de mensen achter Het Bewuste Pad van de Geboorte van het Organisch Paradigma waarschuwen voor Bossmaker, nou, dan is het écht erg
sjohie
, Erthanax
, MankeNelis
, Sira
en juliomariner
vinden dit leuk
-
brr wat een enge mensen.
-
In fase 2 (zygote), betaal je geen wegenbelasting.wikipedia schreef:Levensfasen:
eicel · zygote · embryo · foetus · baby · peuter · kleuter · kind · puber · adolescent · volwassene · oudere · bejaarde
Voor juridische onderbouwing verwijs ik graag naar de Wet op de motorrijtuigenbelasting 1994 - BWBR0006324 i.c.m. de praktische leeftijd waarop men een voertuig kan bezitten.
Oh ja: Ik acht mijzelf volledig autonoom.
Erthanax
vindt dit leuk
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers.
-
Je kan eens vragen aan King Mike hoe dat nou allemaal werkt in de praktijk. Of gewoon een filmpje kijken
https://youtu.be/b-jOHzHkRV4
https://youtu.be/b-jOHzHkRV4
arvandongen
, sjohie
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Hoe autonoom ben je als je afhankelijk bent van een vage organisatie/club/whatever?
Ik vind dat net zoiets als de workshops en trainingen waarin de deelnemers leren authentiek te worden.
Meneer Bossmaker schrijft onder andere
Dit lijkt wel te komen uit een moderne versie van een buzz phrase of buzz word generator: een paar kolommen van bv tien regels, met in elke cel een deel van een zin (opening, twee middenstukken, afsluiting) of een woord. Als je uit elke kolom een willekeurige cel kiest, krijg je een indrukwekkende zin die heel indrukwekkend lijkt maar niets betekent. Ik moet nog ergens een papieren exemplaar hebben van de destijds fameuze Honeywell Buzz Phrase GeneratorBossmaker schreef:De ineenstorting van een reeds lang bestaand grootschalig netwerk van georganiseerde misdaad dat elke sector doorkruist, is niet iets waar we een precedent voor hebben. Er is geen hoofdstuk voor dit soort scenario’s in onze leerboeken. We weten alleen dat wij vóór de aankomende verkiezingen één functie hebben: het ‘moeras’ blootleggen – zodat we de volledige waarheid boven water krijgen.
Als je dan je trui op de kookwas doet, kun je hem opeten. Handig!pannekoekje schreef: ↑30 sep 2021 11:58Breinaalden kun je uit een boomtakje kerven, en breigaren kun je van planten maken. Ik kijk nog wel eens naar survivalprogramma's
Moneyman
vindt dit leuk
-
Mits gedragen is extra zout toevoegen ook niet meer nodig.
Je bent autonoom of je bent het niet.
Je bent autonoom of je bent het niet.
-
Dan zul je op dat onbewoonde eiland schapen moeten houden, scheren, van de wol garen maken, etcetera. Je kun natuurlijk ook katoen verbouwen.
Of je zoekt een eiland op waar het altijd warm is. Je ben toch alleen, niemand die je ziet.
Of je zoekt een eiland op waar het altijd warm is. Je ben toch alleen, niemand die je ziet.
-
De binnenkant van een takje kan je glad genoeg maken. En schapen geven ook wol. Maar ja, dan moet je ergens mee kunnen scheren.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Het lidmaatschap van deze sekte kost maar € 100,00 per jaar, koopje dus.
De website is opvallend gericht op ondernemers. Ze verwachten waarschijnlijk dat daar meer te halen is.
De website is opvallend gericht op ondernemers. Ze verwachten waarschijnlijk dat daar meer te halen is.
-
Op het moment ben ik bezig met het opruimen van een aantal huizen waarin meubels staan van de voorouders. Een ding heb ik wel geleerd, het hoefde vroeger niet perfect te zijn. Juist vanwege het handwerk zijn er geen 2 laatjes hetzelfde in een kast. En met kleding lijkt het mij ook niet zo belangrijk dat het 100% perfect moet zijn. Autonoom zijn is concessies maken. Tenzij je graag wilt doorslaan en een eigen communitie gaat oprichten, maar dan kom je weer in dezelfde problemen als waar ze nu in denken te zitten.breien schreef: ↑30 sep 2021 12:24Maar het wol zal men dan moeten spinnenNeoDutchio schreef: ↑30 sep 2021 12:17De binnenkant van een takje kan je glad genoeg maken. En schapen geven ook wol. Maar ja, dan moet je ergens mee kunnen scheren.
Dus een spinnenwiel kopen.
De gladheid en ook de onbuigzaamheid van een breinaald zijn extreem belangrijk. De minste of geringste oneffenheid maakt de breinaald onbruikbaar.
-
Ik heb hier een buurman met een aantal brommers. Niks geen auto of motor. En hij redt zich er prima mee.
-
In plaats van bij die bossmaker kun je je ook aansluiten bij de baghwan of de jehovas. Lever je gewoon al je materiele en immateriële bezit in en voila, autonoom.
Moneyman
vindt dit leuk
Misschien is er een type schaap wat je kunt plukken? Net als sommige honden.