Klachten planet internet deel 2
Geplaatst: 18 aug 2004 20:35
Maar als u denkt dat dit alles is, dan heeft u het mis, want wat schetst onze verbazing als we een bevestiging van Planet ontvangen op woensdag 14 april 2004, dat het abonnement per 1 mei 2005 zal worden beëindigd.
Na weer een telefoontje zou alles worden geregeld door een vriendelijke medewerker die begripvol meldde, dat we spoedig teruggebeld zouden worden.
Op 17 april 2004 ontvingen we 2 identieke brieven (gedateerd op 9 april 2004), waarin een ontvangstbevestiging van onze reactie gemeld werd. Ons is onduidelijk welke reactie. Teruggebeld werden we echter niet en dus belden we zelf maar weer eens terug, het was al weer zo’n tijd geleden.
Als antwoord kregen we te horen dat we wel weer teruggebeld zouden worden.
Dat antwoord was echter de druppel. De medewerker schoof alles af op zijn collega en “hij kon er tenslotte ook niks aan doen” werd er gezegd.
Het is triest om te zien hoe bij Planet medewerkers langs elkaar heen werken en hoe men elkaar de “zwarte piet” toespeelt. Wat ons betreft komt Planet niet geloofwaardig meer over.
We hebben weer gebeld op 14 juni 2004 naar het kantoor te Amersfoort en de mevrouw aan de andere kant kon ons niet helpen, omdat we geen naam meer wisten van de persoon die de klacht behandelde, m.a.w. “je zoekt het maar uit”.
Op 30 juni 2004 kregen we een “standaardbrief van planet dat we niet in aanmerking komen voor een vergoeding van de aansluitkosten, omdat ons abonnement was ingegaan in januari 2004 (????).
Weer een brief gestuurd op 1 juli 2004 met opnieuw het hele verhaal dat we er wel recht op hebben.
Op 29 juli 2004 maar weer eens gebeld, wanneer we nu eindelijk eens respons krijgen over onze klacht.
Een zekere Mark Nijhof hoorde weer het verhaal aan en hij was het helemaal met ons eens dat we wel recht hadden op dat geld en hij zou met de debiteurenadministratie bellen om het te regelen.
Op 18 augustus 2004 nog geen geld ontvangen, dus maar weer eens gebeld.
We kregen de debiteurenadministratie aan de lijn en ons werd weer medegedeeld dat we geen recht hadden op de aansluitkosten. Omdat de order al in januari was ontvangen……
U zult begrijpen dat we bijna ontploffen. Dat Planet moeilijk gaat doen over 62,98 euro excl.BTW. Het is een zielig bedrijf, maar we willen wel ons recht.
Na weer een telefoontje zou alles worden geregeld door een vriendelijke medewerker die begripvol meldde, dat we spoedig teruggebeld zouden worden.
Op 17 april 2004 ontvingen we 2 identieke brieven (gedateerd op 9 april 2004), waarin een ontvangstbevestiging van onze reactie gemeld werd. Ons is onduidelijk welke reactie. Teruggebeld werden we echter niet en dus belden we zelf maar weer eens terug, het was al weer zo’n tijd geleden.
Als antwoord kregen we te horen dat we wel weer teruggebeld zouden worden.
Dat antwoord was echter de druppel. De medewerker schoof alles af op zijn collega en “hij kon er tenslotte ook niks aan doen” werd er gezegd.
Het is triest om te zien hoe bij Planet medewerkers langs elkaar heen werken en hoe men elkaar de “zwarte piet” toespeelt. Wat ons betreft komt Planet niet geloofwaardig meer over.
We hebben weer gebeld op 14 juni 2004 naar het kantoor te Amersfoort en de mevrouw aan de andere kant kon ons niet helpen, omdat we geen naam meer wisten van de persoon die de klacht behandelde, m.a.w. “je zoekt het maar uit”.
Op 30 juni 2004 kregen we een “standaardbrief van planet dat we niet in aanmerking komen voor een vergoeding van de aansluitkosten, omdat ons abonnement was ingegaan in januari 2004 (????).
Weer een brief gestuurd op 1 juli 2004 met opnieuw het hele verhaal dat we er wel recht op hebben.
Op 29 juli 2004 maar weer eens gebeld, wanneer we nu eindelijk eens respons krijgen over onze klacht.
Een zekere Mark Nijhof hoorde weer het verhaal aan en hij was het helemaal met ons eens dat we wel recht hadden op dat geld en hij zou met de debiteurenadministratie bellen om het te regelen.
Op 18 augustus 2004 nog geen geld ontvangen, dus maar weer eens gebeld.
We kregen de debiteurenadministratie aan de lijn en ons werd weer medegedeeld dat we geen recht hadden op de aansluitkosten. Omdat de order al in januari was ontvangen……
U zult begrijpen dat we bijna ontploffen. Dat Planet moeilijk gaat doen over 62,98 euro excl.BTW. Het is een zielig bedrijf, maar we willen wel ons recht.