Service Haco slecht: spullen beschadigd en levertijd te lang
Geplaatst: 10 okt 2021 18:55
Ik heb op 12 april 2021 een bestelling bij jullie gedaan van 6 eetkamerstoelen salou en 2 barkrukken van het merk salou.
Op 1 juni 2021 kregen wij bericht dat er helaas vertraging was en dat ze 30 juni geleverd zouden worden.
Op 16 juni kregen wij 4 van de 6 stoelen en 2 brakrukken. Helaas waren er van de 4 stoelen die wij hadden gekregen 3 beschadigd. En alle 2 de barkrukken.
Ik heb toen contact opgenomen met haco wonen en slapen amsterdam en ik moest een email sturen met de foto's van de beschadigingen.
Nadat ik dit had gedaan. Kreeg ik de vraag of ik de stoelen wou omruilen of dat ik 20% korting wou op het aankoopbedrag van de stoelen. Ik heb gekozen voor nieuwe stoelen.
Op 30 juni zijn voor mij weer de stoelen weer besteld.
Op 19 juli hebben wij mail gekregen dat de stoelen zijn binnengekomen.
Tot onze verbazing kregen wij op 23 augustus mail dat er leveringsproblemen zijn met de stoelen en dat er in de 2de week van september een nieuwe lading komt en dat de levering wordt afgewerkt met de lijst op chronologische volgorde van de geplaatste bestelling.
Na telefonisch contact te hebben gehad blijkt tot mijn verbazing dat wij weer onderaan de lijst staan en dat ik als laatste pas aan de beurt ben.
Terwijl ik mijn 2 andere stoelen die ik nog moest krijgen nog steeds niet heb gekregen.
Op 25 augustus heb ik een mail gekregen dat de nieuwe levering 10 september zou zijn.
Op 15 septwmber kregen wij eindelijk de mail met de uitnodiging voor de levering van de stoelen. Ik heb een afspraak gemaakt en 30 september worden ze bezorgd.
En ja hoor 30 september zijn ze er. En nemen wij de stoelen in ontvangst.
Echter blijkt dat er 2 stoelen zijn vergeten en nog in het magazijn staan.
En van 1 barkruk de rugleuning niet kan bevestigen, want de bevestiging gaatjes ontbreken. En 1 stoel is wederom weer beschadigd.
Na weer telefonisch contact te hebben gehad zouden ze dit oplossen en zou ik op 30 spetember terug gebeld worden door de verkoper en de transporteur.
Vrijdag 1 oktober ben ik gebeld door de transporteur. Deze meneer heeft mij verteld dat hij pas mijn stoelen halverweg oktober kan leveren. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Waardoor de transporteur mij vertelde dat hij mij maamdag 4 oktober zou terug bellen om te kijken of ik ergens tussen gestopt kan worden.
Helaas heb ik tot op heden niks meer gehoord.
U moet nu toch wel begrijpen dat ik dit een hele slecht zaak en service vindt.
Er moet deze week echt een oplossing komen. Ik heb nu toch wel lang genoeg gewacht. Maar helaas doet haco niks.
Op 1 juni 2021 kregen wij bericht dat er helaas vertraging was en dat ze 30 juni geleverd zouden worden.
Op 16 juni kregen wij 4 van de 6 stoelen en 2 brakrukken. Helaas waren er van de 4 stoelen die wij hadden gekregen 3 beschadigd. En alle 2 de barkrukken.
Ik heb toen contact opgenomen met haco wonen en slapen amsterdam en ik moest een email sturen met de foto's van de beschadigingen.
Nadat ik dit had gedaan. Kreeg ik de vraag of ik de stoelen wou omruilen of dat ik 20% korting wou op het aankoopbedrag van de stoelen. Ik heb gekozen voor nieuwe stoelen.
Op 30 juni zijn voor mij weer de stoelen weer besteld.
Op 19 juli hebben wij mail gekregen dat de stoelen zijn binnengekomen.
Tot onze verbazing kregen wij op 23 augustus mail dat er leveringsproblemen zijn met de stoelen en dat er in de 2de week van september een nieuwe lading komt en dat de levering wordt afgewerkt met de lijst op chronologische volgorde van de geplaatste bestelling.
Na telefonisch contact te hebben gehad blijkt tot mijn verbazing dat wij weer onderaan de lijst staan en dat ik als laatste pas aan de beurt ben.
Terwijl ik mijn 2 andere stoelen die ik nog moest krijgen nog steeds niet heb gekregen.
Op 25 augustus heb ik een mail gekregen dat de nieuwe levering 10 september zou zijn.
Op 15 septwmber kregen wij eindelijk de mail met de uitnodiging voor de levering van de stoelen. Ik heb een afspraak gemaakt en 30 september worden ze bezorgd.
En ja hoor 30 september zijn ze er. En nemen wij de stoelen in ontvangst.
Echter blijkt dat er 2 stoelen zijn vergeten en nog in het magazijn staan.
En van 1 barkruk de rugleuning niet kan bevestigen, want de bevestiging gaatjes ontbreken. En 1 stoel is wederom weer beschadigd.
Na weer telefonisch contact te hebben gehad zouden ze dit oplossen en zou ik op 30 spetember terug gebeld worden door de verkoper en de transporteur.
Vrijdag 1 oktober ben ik gebeld door de transporteur. Deze meneer heeft mij verteld dat hij pas mijn stoelen halverweg oktober kan leveren. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Waardoor de transporteur mij vertelde dat hij mij maamdag 4 oktober zou terug bellen om te kijken of ik ergens tussen gestopt kan worden.
Helaas heb ik tot op heden niks meer gehoord.
U moet nu toch wel begrijpen dat ik dit een hele slecht zaak en service vindt.
Er moet deze week echt een oplossing komen. Ik heb nu toch wel lang genoeg gewacht. Maar helaas doet haco niks.