Pagina 1 van 1
Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 11 okt 2021 16:46
door E67
Onlangs bestelde ik bij Rituals een aantal producten met een kortingscode (15% korting). Er bleek ook een online outletshop te zijn, dus na enig kijken plaatste ik er nog een lipgloss met 50% korting (4,45 ipv 8,90) bij in het boodschappenmandje. Ik verwachtte niet ook nog over de lipgloss 15% korting te krijgen, aangezien ik daarvoor al 50% korting had gekregen in de outletshop. Wat ik echter helemaal niet verwachtte is dat de prijs voor de lipgloss na het invoeren van de kortingscode weer op 8,90 zou springen en dat ik dan daarover 15% korting zou krijgen. Zo werd de lipgloss ineens weer ruim 3 euro duurder. Dat is geen mega-bedrag natuurlijk maar ik voelde mij toch sterk benadeeld door Rituals en heb uiteraard de lipgloss weer uit mijn mandje verwijderd. Er wordt toch voldoende geld verdiend bij Rituals om dit soort fratsen niet te hoeven uithalen? Bepaald niet netjes! Ik heb uiteraard mijn beklag hierover gedaan bij Rituals maar zij verwijzen naar de actievoorwaarden waar dit kennelijk in is opgenomen. Ik heb ze er maar niet op nageslagen ...
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 12 okt 2021 12:34
door sjohie
U heeft het product uit het digitale mandje verwijderd, dus ik zie dat benadelen, zelfs "sterke benadelen" niet zo. En het is ook niet ongebruikelijk dat een kortingscode niet gebruikt kan worden met overige aanbiedingen volgens mij.
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 12 okt 2021 14:03
door Sira
Verschillende kortingen gaan nooit samen. Het is altijd of/of.
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 12 okt 2021 20:37
door HandigeHarrie
U kunt los van de vorige betstelling de lipgloss bestellen, met 50% korting - of moet u dan verzendkosten betalen?
Gewoon naar een winkel gaan en daar lipgloss kopen kan ook
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 12 okt 2021 22:02
door D34M0N
@TS:
Wat zeiden ze toen je contact met ze opnam?
De eerste stap om een probleem op te lossen is contact opnemen met de andere partij. Als de andere partij niet op de hoogte is van jouw probleem, dan kunnen ze jou ook moeilijk helpen.
Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software achter de website. Best kans dat ze daar niet van op de hoogte zijn.
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 13 okt 2021 12:47
door Irene van Houte
Meestal komt de code op het moment van betalen. Dat geven ze ook aan. Je moet een account bij het bedrijf hebben en de code krijg je niet als gast.
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 13 okt 2021 13:04
door Sira
D34M0N schreef: ↑12 okt 2021 22:02
@TS:
Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software achter de website. Best kans dat ze daar niet van op de hoogte zijn.
E67 wilde gebruik maken van 2 kortingcodes in één bestelling en dat kan nooit.
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 13 okt 2021 13:48
door Dirkie
E67 schreef: ↑11 okt 2021 16:46
Er wordt toch voldoende geld verdiend bij Rituals om dit soort fratsen niet te hoeven uithalen? Bepaald niet netjes! Ik heb uiteraard mijn beklag hierover gedaan bij Rituals maar zij verwijzen naar de actievoorwaarden waar dit kennelijk in is opgenomen. Ik heb ze er maar niet op nageslagen ...
De enige vraag uit uw bijdrage heb ik even vet overgenomen. En daar kan ik helaas geen antwoord op geven.
Wat ik niet snap is dat zij u netjes verwijzen naar de voorwaarden die U vervolgens niet leest. Daar kunt U vinden hoe deze kortings actie werkt neem ik aan. Ik weet dat niet zeker omdat ik deze niet voor U ga lezen
Als U deze gelezen had dan had U zich waarschijnlijk ook niet te hoeven registreren op dit form om daar Uw verhaal te doen denk ik.
Re: Korting bij Rituals verdwijnt in winkelmandje?
Geplaatst: 13 okt 2021 13:51
door Dirkie
D34M0N schreef: ↑12 okt 2021 22:02
@TS:
Wat zeiden ze toen je contact met ze opnam?
De eerste stap om een probleem op te lossen is contact opnemen met de andere partij. Als de andere partij niet op de hoogte is van jouw probleem, dan kunnen ze jou ook moeilijk helpen.
Waarschijnlijk is het gewoon een foutje in de software achter de website. Best kans dat ze daar niet van op de hoogte zijn.
Hier heeft TS zelf het antwoord al op gegeven in het hele verhaal
Ik heb uiteraard mijn beklag hierover gedaan bij Rituals maar zij verwijzen naar de actievoorwaarden waar dit kennelijk in is opgenomen. Ik heb ze er maar niet op nageslagen ...
alleen is daar niets mee gedaan anders dan hier een topic starten.