Samsung s20 fe: drie maanden oud en geen garantie, kan dat zomaar?
Geplaatst: 15 okt 2021 09:49
Ik mocht in juli mijn abonnement verlengen en ik heb gewikt en gewogen , reviews gelezen voordat ik de stap had gemaakt.
Halverwege juli kwam mijn mooie nieuwe telefoon binnen de S20 FE 5g red, na 3 weken wou die met de kabel niet meer opladen , nou dan maar draadloos he , daar stopte ie ook vaak mee omdat ie te warm werd. ik bellen met de KPN en hij werd opgestuurd ter reparatie na 2 weken kreeg ik hem terug ze konden niks vinden , een beetje vreemd maar oke ik alles er weer opzetten , daags daarna weer het zelfde probleem , 3 kabels geprobeerd de nieuwe uit het doosje gehaald en nee hoor die deed het ook niet. ik weer de KPN bellen nou kreeg ik het advies ga naar de dichtstbijzijnde winkel van de KPN . nou hij werd voor de tweede keer opgestuurd en 3 weken later kwam ie retour ik blij , er was nu van alles vernieuwd in de telefoon , ik kon weer.
Nu is ie na drie weken weer opgestuurd en heel veel klachten en belletjes naar de KPN en de winkel geweest , daar kreeg ik maar het advies ga maar rechtstreeks naar het service centrum van Samsung in Amsterdam , dus ik verdrietig naar huis.
Nog een aantal keer gebeld met de KPN , hij mocht weer te repareren voor de derde keer, nu kreeg ik gisteren een mailtje hij is behoorlijk krom dus dat valt niet onder de garantie WTF is dit.
Ik ben behoorlijk pist off , ik heb mijn mobiel nooit in mijn kontzak en altijd in een hoesje , telefoon 3 maanden oud en nog maar 6 weken gebruikt en geen garantie , kan dat zomaar
Halverwege juli kwam mijn mooie nieuwe telefoon binnen de S20 FE 5g red, na 3 weken wou die met de kabel niet meer opladen , nou dan maar draadloos he , daar stopte ie ook vaak mee omdat ie te warm werd. ik bellen met de KPN en hij werd opgestuurd ter reparatie na 2 weken kreeg ik hem terug ze konden niks vinden , een beetje vreemd maar oke ik alles er weer opzetten , daags daarna weer het zelfde probleem , 3 kabels geprobeerd de nieuwe uit het doosje gehaald en nee hoor die deed het ook niet. ik weer de KPN bellen nou kreeg ik het advies ga naar de dichtstbijzijnde winkel van de KPN . nou hij werd voor de tweede keer opgestuurd en 3 weken later kwam ie retour ik blij , er was nu van alles vernieuwd in de telefoon , ik kon weer.
Nu is ie na drie weken weer opgestuurd en heel veel klachten en belletjes naar de KPN en de winkel geweest , daar kreeg ik maar het advies ga maar rechtstreeks naar het service centrum van Samsung in Amsterdam , dus ik verdrietig naar huis.
Nog een aantal keer gebeld met de KPN , hij mocht weer te repareren voor de derde keer, nu kreeg ik gisteren een mailtje hij is behoorlijk krom dus dat valt niet onder de garantie WTF is dit.
Ik ben behoorlijk pist off , ik heb mijn mobiel nooit in mijn kontzak en altijd in een hoesje , telefoon 3 maanden oud en nog maar 6 weken gebruikt en geen garantie , kan dat zomaar