Ik heb een klacht omtrent PostNL en Ik weet niet waar ik deze klacht, buiten PostNL, nog meer kenbaar kan maken want ik vind het meer dan belachelijk!!
Het volgende wil ik graag voorleggen;
Er is een pakket vanuit ApotheekZorg met nicotinepleisters aan mij verstuurd, ik wist niet wanneer dat precies verstuurd werd (was een 2e levering) en wist dus ook niet wanneer het zou aankomen.
Ik heb 2 weken geleden gebeld met de vraag of de pleisters echt op tijd binnen zouden zijn, er werd me verzekerd dat dat zou zijn.
Vandaag heb ik er weer naar toe gebeld met de vraag waar m’n pleisters bleven want ik heb er geen meer en ik kreeg te horen dat het pakket op 5 oktober al verstuurd was en dat PostNL het schijnbaar 2 x heeft aangeboden (op 6 okt) maar dat er niemand thuis was waarna het pakket is afgegeven bij de Primera in m’n dorp.
Ik heb het daar niet opgehaald, domweg omdat ik niet wist dat het daar afgegeven was.
Ik heb begrepen van ApotheekZorg dat er door PostNL geen “niet thuis” briefje meer in de brievenbus word gedaan. Ik heb ook geen mailtje ontvangen omdat ApotheekZorg m’n mailadres niet aan PostNL door mag geven ivm de wet op de privacy
Maar hoe moet ik weten dat er een pakket bij de Primera voor mij ligt als ik niet weet dat het daar ligt, dit heb ik dus bij PostNL voorgelegd maar krijg geen reactie.
Ik vind het niet kunnen dat ik nu minimaal 2 dagen zonder de pleisters zit in de hoop dat het nu wel kenbaar gemaakt word dat het bezorgd gaat worden.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen?
[Persoonsnaam werd weggehaald.]