Vliegwinkel.nl heeft refund al binnen maar maakt niks over
Geplaatst: 22 okt 2021 11:51
Hallo allemaal,
Ik had een vliegticket geboekt naar de VS, echter ging de travel ban er later af dan gepland. Had ik van tevoren ingecalculeerd, want de airlines waar we mee vlogen zouden in dat geval 'gewoon' een refund geven. Nou prima dacht ik. Via vliegtickets.nl ook nog 300 euro pp goedkoper uit, dus daar geboekt. Met veel pijn en moeite zover kunnen krijgen dat zij de refund aanvragen, want omdat het via een third party is geboekt konden wij dit (logsich) niet zelf bij united airlines aanvragen.
Echter geeft vliegwinkel al drie weken aan dat de refund binnen is, echter zie ik nog steeds niks op mijn rekening! De gebrekkige klantenservice via facebook messenger (hoe verzin je het als bedrijf zijnde.... te idioot voor woorden en zo onprofessioneel) geeft aan dat het 'bij de financiële afdeling ligt en elk moment overgemaakt kan worden'. Wanneer kan ik hier een juridische zaak van maken en rente vragen over het feit dat hun mijn geld op hun eigen rekening laten staan?
Ik had een vliegticket geboekt naar de VS, echter ging de travel ban er later af dan gepland. Had ik van tevoren ingecalculeerd, want de airlines waar we mee vlogen zouden in dat geval 'gewoon' een refund geven. Nou prima dacht ik. Via vliegtickets.nl ook nog 300 euro pp goedkoper uit, dus daar geboekt. Met veel pijn en moeite zover kunnen krijgen dat zij de refund aanvragen, want omdat het via een third party is geboekt konden wij dit (logsich) niet zelf bij united airlines aanvragen.
Echter geeft vliegwinkel al drie weken aan dat de refund binnen is, echter zie ik nog steeds niks op mijn rekening! De gebrekkige klantenservice via facebook messenger (hoe verzin je het als bedrijf zijnde.... te idioot voor woorden en zo onprofessioneel) geeft aan dat het 'bij de financiële afdeling ligt en elk moment overgemaakt kan worden'. Wanneer kan ik hier een juridische zaak van maken en rente vragen over het feit dat hun mijn geld op hun eigen rekening laten staan?