DutchGP en CM.com betalen niet terug
Geplaatst: 23 okt 2021 12:43
De afgelopen GP in Zandvoort was een geweldig spektakel.
Helaas voor een deel van de race liefhebbers had het een bittere nasmaak.
De kaarten van 30% van de eigenlijke bezoekers werd ingetrokken.
Dit was één van de eisen van de regering ivm COVID-19.
Ondermeer mijn kaarten werden ingetrokken en een week na de wedstrijd ontving ik netjes een mail waarbij ik kon kiezen tussen het doorschuiven van de kaarten naar het volgende jaar of een refund cq terugbetaling van de kosten die ik voor de kaarten heb gehad. Ik heb voor de refund gekozen omdat het al snel duidelijk was dat de kaarten voor het jaar daarop een stuk duurder zullen uitvallen en er dus bij betaald zal moeten worden.
Echter het grote probleem is nu dat de terugbetaling uitblijft.
Ik heb al meerdere datums vanuit DutchGP gehad waarop uiterlijk de betaling gedaan zal zijn.
De laatste datum die zij hebben gegeven is 18-10-21.
Echter hebben zij zich hier wederom niet aan gehouden.
Ik vroeg mij dus af of er meerdere mensen zijn die hun terugbetaling nog niet hebben ontvangen.
Tevens ben ik benieuwd welke mogelijkheden er zijn om DutchGP en CM.com te bewegen om hun afspraken na te komen.
Helaas voor een deel van de race liefhebbers had het een bittere nasmaak.
De kaarten van 30% van de eigenlijke bezoekers werd ingetrokken.
Dit was één van de eisen van de regering ivm COVID-19.
Ondermeer mijn kaarten werden ingetrokken en een week na de wedstrijd ontving ik netjes een mail waarbij ik kon kiezen tussen het doorschuiven van de kaarten naar het volgende jaar of een refund cq terugbetaling van de kosten die ik voor de kaarten heb gehad. Ik heb voor de refund gekozen omdat het al snel duidelijk was dat de kaarten voor het jaar daarop een stuk duurder zullen uitvallen en er dus bij betaald zal moeten worden.
Echter het grote probleem is nu dat de terugbetaling uitblijft.
Ik heb al meerdere datums vanuit DutchGP gehad waarop uiterlijk de betaling gedaan zal zijn.
De laatste datum die zij hebben gegeven is 18-10-21.
Echter hebben zij zich hier wederom niet aan gehouden.
Ik vroeg mij dus af of er meerdere mensen zijn die hun terugbetaling nog niet hebben ontvangen.
Tevens ben ik benieuwd welke mogelijkheden er zijn om DutchGP en CM.com te bewegen om hun afspraken na te komen.