Pagina 1 van 1
administratiekosten Nuon
Geplaatst: 19 aug 2004 14:34
door Gast
ik ben op me zelf gaan wonen en ben klant geworden bij Nuon. Alle voorwaarden gelezen etc. Krijg ik de formulieren thuis waar ik meterstanden op moet noteren, staat er dat ze € 35,15 administratiekosten in rekening brengen. Vind ik best veel om klant te worden bij Nuon. Vooral met de vrije energiemarkt.
Wat moet ik doen. Ik heb ze een email gestuurd waar ze niet op reageren en telefonisch kan ik ze niet bereiken.
Gr. Hendri
Re: administratiekosten Nuon
Geplaatst: 19 aug 2004 15:19
door Gast
Als het niet in de voorwaarden staat klacht indienen bij Dte
www.dte.nl
en gewoon een briefje sturen naar Nuon CCC.
Je zult er wel geen response op krijgen want die 35 euro is voor Nuon toch wel standaard maar dan weet je gelijk wat je over een maand of 10 te doen staat
Re: administratiekosten Nuon
Geplaatst: 03 sep 2004 20:31
door One for All
Klopt, Nuon CCC reageert niet of heeeeel erg laat!
Hiervan laten ze dan ook nog eens de klant de dupe worden. Dit mag niet volgens het consumentenrecht (toch Radar?).
Schrijf een brief naar Nuon en vertel dat je niet op de hoogte was van de adm.kosten aangezien die niet eerder vermeld waren, en dat je dus om deze reden niet Nuon als energieleverancier wenst.
Bel een andere leverancier op, bijvoorbeeld Shell of een ander, leg je verhaal uit en meldt dat jij wilt dat zij jouw energieleverancier worden.
Zij regelen verder dat dit automatisch omgezet wordt.
Kijk in de toekomst ook of je met je gasleverancies niet goedkoper uitbent bij een andere leverancier dan Nuon. Waarschijnlijk wel. Nuon is duur, onduidelijk, slecht in de dienstverlening en arrogant.
Succes!
Re: administratiekosten Nuon
Geplaatst: 06 sep 2004 13:55
door Radar
Vervolg van deze thread kan in een ander Nuon forum worden voortgezet.
Met vriendelijke groet
Radar Internetredactie