eDreams weigert te reageren en terugbetaling te voldoen!
Geplaatst: 28 okt 2021 12:51
KIJK UIT! BOEK NIET MET eDREAMS; OPLICHTERS !!!
Sinds vorig jaar maart (2020) zijn wij al bezig om een terugbetaling te krijgen van eDreams, voor onze geannuleerde vlucht. Na chat berichten over en weer, wordt er gezegd dat wij binnen 48 uur een telefoontje zullen krijgen, maar keer op keer helemaal niets.
Op 25 januari 2020 , hebben wij 3 vliegtickets geboekt via de website van eDreams, om met KLM/Air France van Amsterdam naar Rennes te vliegen. Air France/KLM - Hop! annuleerde deze vlucht ivm de Corona pandemie. eDreams gaf daarna aan dat er voor een voucher gekozen kon worden. Deze optie hebben wij via de website aangegeven.
Daarna niets meer van eDreams vernomen en hebben wij getracht kontact op te nemen met hun klantenservice. Onmogelijk!
Ook om in 'mijn boeking' op de website van eDreams een terugbetaling aan te vragen, is onmogelijk gemaakt.
KLM en Air France bevestigen dat het vluchtreserveringsnummer wel nog steeds in hun systeem staat, maar dat zij geen 'refund' voor deze boeking kunnen doen. Zij willen/kunnen niets voor ons betekenen en verwijzen ons naar eDreams.
eDreams becomes eNightmare, want uiteindelijk laten zij in december van vorig jaar weten dat alles is afgehandeld. Ook hier blijkt helemaal niets van waar! Leugens.
Het blijkt een automatische e-mail reply te zijn geweest die zij aan de bestaande boekingen van klanten hebben gekoppeld. Waarschijnlijk om mensen te misleiden en dat klanten het erbij laten zitten, om verder navraag te doen voor een terugbetaling.
Via deze website Forum van Radar staan echt heel erg veel klachten, waarbij het veelal gaat om terugbetalingen en onmogelijke communicatie met eDREAMS. Misschien is het wel eens goed om hier een programma aan te wijden, aangezien het om heel veel gedupeerden gaat en veel geld, dat niet terugbetaald wordt.
Wij zijn bang dat we naar onze €404,25 kunnen fluiten en raden iedereen aan om NIET met eDREAMS te boeken. Doe het niet, want je bent je geld kwijt!
Ze trekken zich van niets en niemand aan en gaan gewoon lekker door met het oplichten van klanten.
Sinds vorig jaar maart (2020) zijn wij al bezig om een terugbetaling te krijgen van eDreams, voor onze geannuleerde vlucht. Na chat berichten over en weer, wordt er gezegd dat wij binnen 48 uur een telefoontje zullen krijgen, maar keer op keer helemaal niets.
Op 25 januari 2020 , hebben wij 3 vliegtickets geboekt via de website van eDreams, om met KLM/Air France van Amsterdam naar Rennes te vliegen. Air France/KLM - Hop! annuleerde deze vlucht ivm de Corona pandemie. eDreams gaf daarna aan dat er voor een voucher gekozen kon worden. Deze optie hebben wij via de website aangegeven.
Daarna niets meer van eDreams vernomen en hebben wij getracht kontact op te nemen met hun klantenservice. Onmogelijk!
Ook om in 'mijn boeking' op de website van eDreams een terugbetaling aan te vragen, is onmogelijk gemaakt.
KLM en Air France bevestigen dat het vluchtreserveringsnummer wel nog steeds in hun systeem staat, maar dat zij geen 'refund' voor deze boeking kunnen doen. Zij willen/kunnen niets voor ons betekenen en verwijzen ons naar eDreams.
eDreams becomes eNightmare, want uiteindelijk laten zij in december van vorig jaar weten dat alles is afgehandeld. Ook hier blijkt helemaal niets van waar! Leugens.
Het blijkt een automatische e-mail reply te zijn geweest die zij aan de bestaande boekingen van klanten hebben gekoppeld. Waarschijnlijk om mensen te misleiden en dat klanten het erbij laten zitten, om verder navraag te doen voor een terugbetaling.
Via deze website Forum van Radar staan echt heel erg veel klachten, waarbij het veelal gaat om terugbetalingen en onmogelijke communicatie met eDREAMS. Misschien is het wel eens goed om hier een programma aan te wijden, aangezien het om heel veel gedupeerden gaat en veel geld, dat niet terugbetaald wordt.
Wij zijn bang dat we naar onze €404,25 kunnen fluiten en raden iedereen aan om NIET met eDREAMS te boeken. Doe het niet, want je bent je geld kwijt!
Ze trekken zich van niets en niemand aan en gaan gewoon lekker door met het oplichten van klanten.