LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vloerverwarming warmt niet op: help?
-
Vloerverwarming warmt niet op: help?
Hallo,
Sinds een paar dagen probeer ik mijn vloerverwarming aan te doen maar gebeurd er weinig. Een tijdje geleden +/- 1 maand) probeerde ik hem aan te zetten via thermostaat maar kreeg ik een error op de thermostaat. Bleek dat het de batterijen waren. Ik had het gevoel dat het daarna opgelost was. Maar nu het deze week weer wat kouder is geworden blijkt dat er helemaal niks gebeurt. Ik ben een echte leek wat betreft verwarmingsinstallatie, maar met wat gezond verstand snap ik wel wat dingen. Zie de foto..
De warmte toevoer leiding die de pomp ingaat is koud. Het lampje van de pomp is groen. Dat betekent dat de pomp werkt. De waterkranen staan open. Ik heb deze zelfs maar op vol open gezet, maar geen verandering.
Zowel de invoer als uitvoer buis die op de slangen aangesloten zijn blijven koud. Waar zou het aan kunnen liggen?
Sinds een paar dagen probeer ik mijn vloerverwarming aan te doen maar gebeurd er weinig. Een tijdje geleden +/- 1 maand) probeerde ik hem aan te zetten via thermostaat maar kreeg ik een error op de thermostaat. Bleek dat het de batterijen waren. Ik had het gevoel dat het daarna opgelost was. Maar nu het deze week weer wat kouder is geworden blijkt dat er helemaal niks gebeurt. Ik ben een echte leek wat betreft verwarmingsinstallatie, maar met wat gezond verstand snap ik wel wat dingen. Zie de foto..
De warmte toevoer leiding die de pomp ingaat is koud. Het lampje van de pomp is groen. Dat betekent dat de pomp werkt. De waterkranen staan open. Ik heb deze zelfs maar op vol open gezet, maar geen verandering.
Zowel de invoer als uitvoer buis die op de slangen aangesloten zijn blijven koud. Waar zou het aan kunnen liggen?
- crazyme
Beste antwoord
Gekozen door marweecos88
Re: Vloerverwarming warmt niet op: help?