Bestelling ING puntenwinkel niet geleverd
Geplaatst: 08 nov 2021 16:40
Op 20 oktober heb ik een JBL soundbar bij de ING puntenwinkel besteld: deze zou de volgende dag geleverd worden door DHL. Ik kreeg een track en trace code en was op 21 oktober thuis op het aangegeven tijdstip. Helaas is er niemand van DHL langs gekomen, wel kreeg ik per mail de notificatie dat ze mij 'gemist zouden hebben' / dat ik niet thuis was. Het pakket zou de volgende dag op een DHL punt afgeleverd worden. De volgende dag stond in de track en trace echter vermeld dat de zending 1 a 2 dagen vertraagd was.
Het pakket leek kwijt geraakt te zijn. Daarom heb ik op 25 oktober contact opgenomen met de ING klantenservice. Zij gaven aan contact op te nemen met DHL en uit te zoeken waar de zending gebleven was. Sindsdien heb ik nog 6 keer telefonisch contact opgenomen met de ING klantenservice want de 'vertraagde' status van het pakket blijft ongewijzigd. Nu, bijna 3 weken later, heb ik het pakket nog steeds niet in huis en ING geeft aan dat ik geduldig moet blijven (alhoewel het heel duidelijk is dat er niks gebeurt op deze manier.)
Mijn voorstel om mij het product opnieuw te versturen is meerdere keren afgewezen.
In mijn laatste telefoongesprek gaf de servicemedewerkster van ING aan dat mijn case prioriteit zou krijgen en dat ze snel contact met me zouden opnemen om een oplossing te bieden. Ik heb echter niks meer van ze gehoord binnen het afgesproken datum tijdsbestek.
Het is een rommeltje daar op de afdeling en de klant heeft duidelijk de laagste prioriteit.
Problemen die ING met hun leverancier heeft dienen ze naar mijn mening onderling op te lossen en hier moet de klant niet de dupe van zijn. 'Nu besteld, volgende dag in huis' blijkt een loze belofte.
Het pakket leek kwijt geraakt te zijn. Daarom heb ik op 25 oktober contact opgenomen met de ING klantenservice. Zij gaven aan contact op te nemen met DHL en uit te zoeken waar de zending gebleven was. Sindsdien heb ik nog 6 keer telefonisch contact opgenomen met de ING klantenservice want de 'vertraagde' status van het pakket blijft ongewijzigd. Nu, bijna 3 weken later, heb ik het pakket nog steeds niet in huis en ING geeft aan dat ik geduldig moet blijven (alhoewel het heel duidelijk is dat er niks gebeurt op deze manier.)
Mijn voorstel om mij het product opnieuw te versturen is meerdere keren afgewezen.
In mijn laatste telefoongesprek gaf de servicemedewerkster van ING aan dat mijn case prioriteit zou krijgen en dat ze snel contact met me zouden opnemen om een oplossing te bieden. Ik heb echter niks meer van ze gehoord binnen het afgesproken datum tijdsbestek.
Het is een rommeltje daar op de afdeling en de klant heeft duidelijk de laagste prioriteit.
Problemen die ING met hun leverancier heeft dienen ze naar mijn mening onderling op te lossen en hier moet de klant niet de dupe van zijn. 'Nu besteld, volgende dag in huis' blijkt een loze belofte.