Klacht over parkeerbedrijf Yellowbrick: wie is dit ook overkomen?
Geplaatst: 11 nov 2021 12:42
Goedendag beste lezer!
Yellowbrick krijgt heel wat geld binnen op een onterechte wijze. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd deze parkeer firma te bereiken maar dat lukt op geen enkele wijze. Niet per telefoon, niet per mail, niet per WhatApp en ook niet via media zoals twitter.
Hieronder heb ik mijn ervaring samengevat en is dit verhaal per mail nog aan dit bedrijf gestuurd;
Ter verder overtuiging had ik zelfs mijn locatie melding historie van goolge maps toegevoegd.
Enfin, nooit meer iets van gehoord dus ik dacht aan het programma RADAR.
Hier is wat ik heb geschreven:
----
Op 14 oktober wilde mijn auto aanmelden voor parkeren in zone 14520
Amsteldijk 148 te Amsterdam.
Aanmelden ging niet goed [kreeg geen normaal contact door storing, blauw
scherm met de tekst "sorry iets ging niet goed met de verbinding']
Poging tijd van aanmelden:14:50
Moest op dat moment echter wel parkeren voor belangrijk gesprek.
Daarna nogmaals geprobeerd, leek geen succes.
Daarna nog voor de laatste keer gechecked voor het wegrijden op de tijd
van 16:30
Eenmaal thuis - na diner- nogmaals gekeken en wat bleek? Tijd was _wel_
ingegaan en de parkeertijd liep nog door ook! _Meteen_ afgemeld om
20:00.
Terwijl alle voorgaande keren alles wel steeds klopte is het dus nu niet
goed gegaan.
De bijbehorende kosten kan ik echter niet verantwoorden en claimen daar
deze niet terecht zijn door deze storing.
Mijn verzoek is dan ook deze:
Het kwijtschelden van de parkeertijd van 16:30 tot aan 20:00 - en de
daarbij aanverwante kosten [ berekening leg ik vooralsnog even in uw
handen]
Deze melding is ook in beknopte zin op uw website ingestuurd doch hierop
is nog niet gereageerd ook niet met een gespreksbevestiging, case nummer
of andere referentie.
Graag zien wij een antwoord op korte termijn over dit onderwerp
tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Richard
----
Natuurlijk krijg je dan wel een rekening toegestuurd met een veel te hoog bedrag.
En een Herinnering, en een Aanmaning, maar contact wil men niet!
Hoog tijd om dit aan te kaarten!
Graag jullie reactie en of dit verder u ook is overkomen?
Hartelijke groet!
Yellowbrick krijgt heel wat geld binnen op een onterechte wijze. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd deze parkeer firma te bereiken maar dat lukt op geen enkele wijze. Niet per telefoon, niet per mail, niet per WhatApp en ook niet via media zoals twitter.
Hieronder heb ik mijn ervaring samengevat en is dit verhaal per mail nog aan dit bedrijf gestuurd;
Ter verder overtuiging had ik zelfs mijn locatie melding historie van goolge maps toegevoegd.
Enfin, nooit meer iets van gehoord dus ik dacht aan het programma RADAR.
Hier is wat ik heb geschreven:
----
Op 14 oktober wilde mijn auto aanmelden voor parkeren in zone 14520
Amsteldijk 148 te Amsterdam.
Aanmelden ging niet goed [kreeg geen normaal contact door storing, blauw
scherm met de tekst "sorry iets ging niet goed met de verbinding']
Poging tijd van aanmelden:14:50
Moest op dat moment echter wel parkeren voor belangrijk gesprek.
Daarna nogmaals geprobeerd, leek geen succes.
Daarna nog voor de laatste keer gechecked voor het wegrijden op de tijd
van 16:30
Eenmaal thuis - na diner- nogmaals gekeken en wat bleek? Tijd was _wel_
ingegaan en de parkeertijd liep nog door ook! _Meteen_ afgemeld om
20:00.
Terwijl alle voorgaande keren alles wel steeds klopte is het dus nu niet
goed gegaan.
De bijbehorende kosten kan ik echter niet verantwoorden en claimen daar
deze niet terecht zijn door deze storing.
Mijn verzoek is dan ook deze:
Het kwijtschelden van de parkeertijd van 16:30 tot aan 20:00 - en de
daarbij aanverwante kosten [ berekening leg ik vooralsnog even in uw
handen]
Deze melding is ook in beknopte zin op uw website ingestuurd doch hierop
is nog niet gereageerd ook niet met een gespreksbevestiging, case nummer
of andere referentie.
Graag zien wij een antwoord op korte termijn over dit onderwerp
tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Richard
----
Natuurlijk krijg je dan wel een rekening toegestuurd met een veel te hoog bedrag.
En een Herinnering, en een Aanmaning, maar contact wil men niet!
Hoog tijd om dit aan te kaarten!
Graag jullie reactie en of dit verder u ook is overkomen?
Hartelijke groet!