Verhoging abonnement - onduidelijke specificatie
Geplaatst: 13 nov 2021 14:51
Ik ontving vandaag bijgevoegde brief van Ziggo met de kop: "vergissing met uw factuur - we maken het in orde". waaruit blijkt dat mijn maandelijkse factuur 4,28 hoger zal uitvallen omdat er een "fout bedrag voor mijn abonnement is werd gerekend"
Aan de zeer beperkte uitleg in deze brief heb ik als klant niets, ik haal hier niet uit wat er fout is.
Ik heb Ziggo gevraagd om mijn abonnement niet te verhogen en mij eerst een met bedragen onderbouwde specificatie te sturen van de huidige en de nieuwe situatie, zodat het voor mij enigszins duidelijk is wat hier herberekend wordt.
Volkomen onduidelijk.
Mag een provider op deze wijze -en met zo'n wazige toelichting- zomaar een prijsverhoging doorvoeren?
Met vriendelijke groeten,
Ben
Aan de zeer beperkte uitleg in deze brief heb ik als klant niets, ik haal hier niet uit wat er fout is.
Ik heb Ziggo gevraagd om mijn abonnement niet te verhogen en mij eerst een met bedragen onderbouwde specificatie te sturen van de huidige en de nieuwe situatie, zodat het voor mij enigszins duidelijk is wat hier herberekend wordt.
Volkomen onduidelijk.
Mag een provider op deze wijze -en met zo'n wazige toelichting- zomaar een prijsverhoging doorvoeren?
Met vriendelijke groeten,
Ben