Vreemde actie van Ziggo '6 maanden speed upgrade’: geen bevestiging
Geplaatst: 17 nov 2021 16:31
Speed upgrade, 1e 6 maanden gratis voor Ziggo-klante.
Onderstaand mijn ‘avontuur’, graag reactie wat te doen.
Afgelopen zondagmiddag ongeveer 1 uur aan de telefoon gezeten. Prima gesprek gehad over het aanpassen van ons abonnement. Contact opgenomen nav. de actie voor Ziggo-klanten ‘6 maanden speed upgrade’. Uw medewerkster kwam met het voorstel: internet 1Gbit/s + tv-standaard + vast bellen > 1e 6 mnd 66,45 en daarna €79,- p/m (jaarcontract). Wel zou ik dan een nieuw modem krijgen toegestuurd, omdat de oude deze snelheid niet aankan. Ook zou ik een bevestigingsmail krijgen.
Gisteren toch maar ‘s contact opgenomen met de klantenservice omdat ik geen bevestigingsmail van Ziggo kreeg. De medewerkster die ik gisteren aan de telefoon kreeg, kon geen afspraak terugvinden. Zij kwam met de ‘oplossing’ om te upgraden naar Internet Max voor het zelfde bedrag. Uiteraard was en ben ik hierover zeer ontstemd; tot zover klantenservice?
Graag een passender oplossing; het lijkt me dat je zo niet met klanten omgaat. Bovendien is het vreemd dat ons telefoongesprek van zondag niet is terug te vinden; tegenwoordig wordt zo’n beetje alles opgeslagen en krijg je voor elke scheet die je doet op internet een verzoek om een cijfer te geven.
Onderstaand mijn ‘avontuur’, graag reactie wat te doen.
Afgelopen zondagmiddag ongeveer 1 uur aan de telefoon gezeten. Prima gesprek gehad over het aanpassen van ons abonnement. Contact opgenomen nav. de actie voor Ziggo-klanten ‘6 maanden speed upgrade’. Uw medewerkster kwam met het voorstel: internet 1Gbit/s + tv-standaard + vast bellen > 1e 6 mnd 66,45 en daarna €79,- p/m (jaarcontract). Wel zou ik dan een nieuw modem krijgen toegestuurd, omdat de oude deze snelheid niet aankan. Ook zou ik een bevestigingsmail krijgen.
Gisteren toch maar ‘s contact opgenomen met de klantenservice omdat ik geen bevestigingsmail van Ziggo kreeg. De medewerkster die ik gisteren aan de telefoon kreeg, kon geen afspraak terugvinden. Zij kwam met de ‘oplossing’ om te upgraden naar Internet Max voor het zelfde bedrag. Uiteraard was en ben ik hierover zeer ontstemd; tot zover klantenservice?
Graag een passender oplossing; het lijkt me dat je zo niet met klanten omgaat. Bovendien is het vreemd dat ons telefoongesprek van zondag niet is terug te vinden; tegenwoordig wordt zo’n beetje alles opgeslagen en krijg je voor elke scheet die je doet op internet een verzoek om een cijfer te geven.