Zit Optimaal: Sta-op fauteuil stuk, wat kan ik doen?
Geplaatst: 21 nov 2021 14:27
November 2020 heb ik voor mijn man een sta op fauteuil gekocht bij Zit Optimaal twv €4700 .=
13 Augustus 2021 werd mijn man opgenomen in een zorgcentrum en is de stoel meegegaan. 31 Augustus melding gemaakt bij Zit Optmaal dat de stoel het niet meer deed.
Ik moest contact opnemen met Oranje.
Na 4 weken (28 sept) kwam deze firma eens kijken en heeft hem “gerepareerd” Na 10 minuten deed hij het weer niet meer.
Intussen had ik een sta-op stoel gehuurd omdat mijn man die echt nodig heeft ivm valgevaar.
Meteen contact gezocht met Zit Optimaal. Geen reactie op mail. Na telefonisch contact van mijn kant , werden er beloftes gedaan die niet na werden gekomen .
Ik heb geeist dat de stoel werd opgehaald en dat gebeurde op 13 oktober.
1 november heb ik weer eens gebeld hoe het met de reparatie stond. Daar bleek nog niets mee gedaan zijn.
15 november zou ik gebeld worden wanneer er meer bekend was maar weer niet gebeld.
Ik heb daarna een brief gestuurd dat ik mijn geld terug wil of een andere stoel. Ik neem hier geen genoegen mee
De huur van de stoel hebben ze op mijn aandringen voor 4 weken vergoed.
Graag zou ik willen weten wat ik nog meer kan doen om een hulpbehoevende man een sta op stoel terug krijgt.
13 Augustus 2021 werd mijn man opgenomen in een zorgcentrum en is de stoel meegegaan. 31 Augustus melding gemaakt bij Zit Optmaal dat de stoel het niet meer deed.
Ik moest contact opnemen met Oranje.
Na 4 weken (28 sept) kwam deze firma eens kijken en heeft hem “gerepareerd” Na 10 minuten deed hij het weer niet meer.
Intussen had ik een sta-op stoel gehuurd omdat mijn man die echt nodig heeft ivm valgevaar.
Meteen contact gezocht met Zit Optimaal. Geen reactie op mail. Na telefonisch contact van mijn kant , werden er beloftes gedaan die niet na werden gekomen .
Ik heb geeist dat de stoel werd opgehaald en dat gebeurde op 13 oktober.
1 november heb ik weer eens gebeld hoe het met de reparatie stond. Daar bleek nog niets mee gedaan zijn.
15 november zou ik gebeld worden wanneer er meer bekend was maar weer niet gebeld.
Ik heb daarna een brief gestuurd dat ik mijn geld terug wil of een andere stoel. Ik neem hier geen genoegen mee
De huur van de stoel hebben ze op mijn aandringen voor 4 weken vergoed.
Graag zou ik willen weten wat ik nog meer kan doen om een hulpbehoevende man een sta op stoel terug krijgt.