KLM geeft al drie dagen geen gehoor
Geplaatst: 04 dec 2021 11:30
KLM annuleerde mijn vlucht naar de VS in mei 2021 en gaf vouchers uit voor vlucht- en stoelupgrades. Nu heb ik omgeboekt, maar hun partner Delta Airlines staat me niet toe om de Economy Comfort-stoel te boeken, maar rekende me 66 euro voor een stoel in de hoofdcabine. In mijn Flying Blue-account is de voucher gemarkeerd als gebruikt, maar Delta heeft deze niet geaccepteerd. er is ook een discrepantie met de waarde van de vouchers en na dagenlang proberen een antwoord van KLM te krijgen, wacht ik nog steeds op een whatsapp-agent. De servicelijn aan de telefoon duurt meer dan een uur om een agent in India te beantwoorden en te spreken die niet in staat is het probleem op te lossen. Wat kan ik doen? Ik heb uren op WhatsApp gewacht en het enige dat mij is verteld is het standaardantwoord: 'Bedankt voor je bericht en geduld. Op dit moment staan onze serviceniveaus onder hoge druk en daarom heb ik u niet eerder kunnen antwoorden. Mijn excuses hiervoor[' en stel voor dat als mijn vraag nog steeds relevant is, ik hun . raadpleeg Veel Gestelde Vragen. Mijn probleem doet zich daar niet voor en dus zit ik weer in de draaimolen en wacht ik 3 dagen tot iemand mij hierover aanspreekt. Het is geen enorm bedrag, maar voor een bejaarde gepensioneerde met een heel klein pensioen is het 15% van mijn maandinkomen en ik kan het me niet veroorloven om geld te verliezen. Wat kan ik doen?