LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niks doen kost niks

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
[email protected]

Niks doen kost niks

Ongelezen bericht door [email protected] »

Jongens, mijn tip: Niks doen kost niks.

We gaan winnen van dexia, binnenkort kunnen ze de aankoop van aandelen niet bewijzen. De restschuld wordt dan kwijt gescholden.
En we winnen omdat ons recht daar ligt, we hoeven daar niet voor te vechten. En iedereen die een advocaat neemt is erin geluisd, ze zijn alleen maar uit op zakkevullerij met mooie praatjes en bangmakerij.
Ook is straks dexia een kale kip en valt er niks meer te plukken om de inleg en de advocaatkosten terug te krijgen. Alle moeite en gezeik is dan voor niks geweest. :lol:

Spongebob

Re: Niks doen kost niks

Ongelezen bericht door Spongebob »

Volgens mij zit je jezelf alleen maar moed in te spreken.
Jouw topics en reacties zijn qua strekking allemaal hetzelfde, niets doen want we winnen toch wel. Dexia gaat bij verlies zeker in hoger beroep en als dat niet lukt naar de hoge raad. Pas als de hoge raad zich definitief hierover heeft uitgesproken kan er met terugvordering worden begonnen en dan heb je toch echt een advocaat nodig.

[email protected]

Spongebob, je leest niet goed, het gaat niet om de inleg maar om de restschuld. :lol:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Dankzij mensen die wel een advocaat hebben genomen,en hard werken er aan hebben meegewerkt om de onderste steen boven te krijgen, is de uitslag, nu of in de toekomst zo als die is, en zeker niet dankzij achterover leunen en afwachten of de zon ook weer opkomt.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik neem aan, gezien de reacties van inzagirl, dat deze pesoon al geruime tijd niet meer aan dexia betaald en ook zeker de restschuld niet heeft betaald. Dan hoef je dat natuurlijk ook niet terug te krijgen.

De inleg zal dan door deze peroon wel als verloren worden beschouwd, maar als die meer bedraagt dan de advocaatkosten, dan is het toch leuk om, minus de advocaatkosten, daar nog een kratje of tig aan bier aan over te houden. Dexia heeft geld zat om het terug te betalen, maar dat zal niet gaan zonder advocaat.

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Inzagirl zou al dol blij zijn als ze de restschuld niet hoeft te betalen en daar is ze ook heel zeker over.
Het is alleen te hopen dat haar droom waarheid wordt.

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

Wat inzagirl zegt hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn, wij doen dit namelijk ook en tot nu toe met succes. Wat dat betreft zou payback beter voor haar leden moeten opkomen dan alleen maar te roepen, neem een advocaat, want als je elke maand de rekening van deze gasten krijgt lijkt mij dat geen pretje. Laat iemand eens zeggen wat dat kost en betaal je per maand of kwartaal.
Ik zou liever een club oprichten van ongeveer 100 personen die echt de hakken in het zand zet en als een blok opereert, dus wie aan 1 van de leden komt krijgt 100 mensen tegen over zich. Wij laten ons in Nederland de kaas van het brood eten b.v. de regering beslist dat het grijze kenteken gaat vervallen en iedereen laat het gelaten over zich heen komen. Helaas we zijn ingesukkeld, in het buitenland lachen ze zich een aap om die suffe Hollanders. Maar de strijd gaat door meld je aan bij de club van honderd.

groetjes Harry

lions90

Ongelezen bericht door lions90 »

Inzagirl,

IK dacht ook zoals jou..maar ik ben ook gedagvaard na 1,5 jaar en reken maar dat dat jou ook overkomt...DUS...wees erop voorbereid. Ook ik had tijden niks van ze gehoord, maar ze vergeten je echt niet hoor. Zonder advocaat bereik je niks..dus ik zou maar even realistisch blijven, maar goed je ziet het allemaal nog wel.....

Pikant

Ongelezen bericht door Pikant »

Wat is het stil op het forum nu Michiel Luidens met vakantie is. Ik vind er nix aan.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Hoop wel dat ML met zinnige ideeën terugkomt!!!

Pluutje.

[email protected]

Waarom zou je uberhaupt iets doen. Dexia doet ook niks, ze sturen alleen maar incassos en aanmaningen. Als je een brief naar ze stuurt dan krijg je niet eens een reactie. dussss..... :lol:

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ga vooral zo door Izzagirl, totdat.....
Dexia JOU dagvaardt en dan MOET je wel een advocaat nemen.

Gesloten