Dagje wellness niet te reserveren
Geplaatst: 13 dec 2021 15:23
Bij mijn laatste bezoek aan de Veluwse Bron kocht ik een pakket met wellness producten en daarbij twee vouchers voor een gratis dagentree. Vandaag probeer ik de vouchers te verzilveren en dan blijkt dat er, met uitzondering van de vestiging in België, geen enkele mogelijkheid is om de vouchers te verzilveren bij een locatie van International Wellness Resorts. De vouchers zijn geldig tot 24 december en kunnen niet worden verlengd. De bij de vouchers aangehechte Wellness giftcard is wél 12 maanden geldig en kan zelfs worden verlengd.
Je kan wel gewoon een dagje sauna reserveren, maar met een e-ticket ('gekocht' met de voucher) gelden andere voorwaarden. Dan is er plots maar een beperkt aantal reserveringen per dag/actie mogelijk. Dit wordt niet vooraf gemeld, maar pas duidelijk als je al in het boekingsproces zit. Als je eerst bij de sauna gecontroleerd had of er nog plek is voor een dagentree, niet onbelangrijk in Corona-tijd. Als je ook je vrije dag met je werkgever hebt geregeld.
Een medewerker die via de chat van Elysium op mijn vraag/opmerking reageerde zei dat dit nu eenmaal de voorwaarden zijn en dat ze niets voor me kon doen. Ik had eerder moeten reserveren. Maar wanneer dan? Als er maar een beperkt aantal e-tickets per dag per locatie worden toegelaten had ik dat graag vooraf geweten. Nu blijft het schimmig. Theoretisch kunnen ze het aantal op 2 zetten, waardoor je de vouchers nooit zou kunnen inwisselen bij de sauna van jouw voorkeur. Tijdig is een rekbaar begrip, maar niet heel rekbaar als het gaat om de inwisselbaarheid van de gekochte vouchers.
Je kan wel gewoon een dagje sauna reserveren, maar met een e-ticket ('gekocht' met de voucher) gelden andere voorwaarden. Dan is er plots maar een beperkt aantal reserveringen per dag/actie mogelijk. Dit wordt niet vooraf gemeld, maar pas duidelijk als je al in het boekingsproces zit. Als je eerst bij de sauna gecontroleerd had of er nog plek is voor een dagentree, niet onbelangrijk in Corona-tijd. Als je ook je vrije dag met je werkgever hebt geregeld.
Een medewerker die via de chat van Elysium op mijn vraag/opmerking reageerde zei dat dit nu eenmaal de voorwaarden zijn en dat ze niets voor me kon doen. Ik had eerder moeten reserveren. Maar wanneer dan? Als er maar een beperkt aantal e-tickets per dag per locatie worden toegelaten had ik dat graag vooraf geweten. Nu blijft het schimmig. Theoretisch kunnen ze het aantal op 2 zetten, waardoor je de vouchers nooit zou kunnen inwisselen bij de sauna van jouw voorkeur. Tijdig is een rekbaar begrip, maar niet heel rekbaar als het gaat om de inwisselbaarheid van de gekochte vouchers.