Pagina 1 van 1
Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 14 dec 2021 17:18
door DickVervaart
We hebben sins nov 2019 een Dyson V11.
Vanaf eind October blijft de start knop vast zitten.
Ik heb dit begin november gemeld bij Dyson maar naar anderhalve week nog steeds geen reactie.
maar eens bellen.
U krijgt een nieuwe Dyson. Ik dacht nou mooi.
een maand en 4 casenummers verder nog steeds niets. Wat kan ik doen om deze club aan werk te krijgen
Re: Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 15 dec 2021 19:29
door Jablan
Re: Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 15 dec 2021 20:55
door rvjapio
T is al jaren een zooi met service van Dyson. Ik zou maar flink op mn poot spelen.
Hier van de 850 reviews nog niet de helft positief
https://nl.trustpilot.com/review/dyson.nl
Re: Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 16 dec 2021 02:13
door Seinhuis
Neem nogmaals contact op met Dyson, maar dit keer met Whatsapp, chat, Twitter of Facebook. Bewaar deze berichten zodat je bewijs hebt.
Mocht het dan alsnog niet lukken, neem dan contact op met
www.juridischloket.nl of
www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor advies.
Re: Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 16 dec 2021 20:41
door k2p
Wat zeggen ze zelf bij Dyson? Dat er geen voorraad meer is voor reparaties?
Re: Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 16 dec 2021 23:19
door newmikey
De baas van Dyson (James Dyson) was/is een groot Brexit-voorstander. Hij had er alleen niet op gerekend dat dit zou betekenen dat voorraden reserve onderdelen van de service afdeling in het VK muurvast zouden zitten en servicepunten in de EU volledig zonder voorraden zouden zitten. Hij heeft inmiddels het hoofdkwartier van het oer-Britse Dyson verplaatst naar Singapore. Zèlf zei hij dat dit niets te maken had met de Brexit...
Het is niet de allerbeste tijd voor de Britse industrie, vanuit het oogpunt van een EU consument dan. Wel triest dat dit de nare uitkomsten zijn. Ze blijven ook stug dooradverteren hier in Nederland maar produktprijzen liggen inmiddels al vèr boven die van de concurrentie.
Re: Dyson V11 kapot. Een nieuw apparaat blijft uit
Geplaatst: 22 dec 2021 21:41
door Guus1969
Hier hetzelfde probleem. Continu contact via mail. Steeds beloftes die niet worden waargemaakt/nagekomen. VRESELIJK! Inmiddels de 3e stofzuiger (V11 Absolute pro). Startknop blijft hangen. Moet wel zeggen dat de 2 vorige modellen binnen 5 dagen werden vervangen.