Mavigo: iets gekocht, daarna niet meer bereikbaar
Geplaatst: 17 dec 2021 13:13
Op 15 oktober dit jaar heb ik een bestelling (2076) geplaatst bij Mavigo voor twee stuks Digitale HD antenne, kosten 52,43 euro. Meteen kwam ik er achter dat het product niet voldoet aan de omschrijving.
Zonder een internetaansluiting heb je er niks aan, alhoewel dat bij de beschrijving het product wordt geprezen voor zijn briljante zenderontvangst zonder internetaansluiting. Dag later heb ik contact opgenomen met Mavigo en kreeg ik te horen dat ik beter het product naar een Chinese adres (1F, Gebouw 4, Qianglin Yuntong Storage Park, No.52, No.22 Street, Qiantang New District, Hangzhou. China) te retourneren.
Sindsdien ontbreekt enige vorm van contact met Mavigo als verkoper, mails worden niet beantwoord, Ik heb er misschien 10 mails gestuurd, allen zonder antwoord, dus in een retourgeval, moet je naar je geld fluiten, en mijn ervaring is : dit een nep bedrijf. 100 keer niks.
Zonder een internetaansluiting heb je er niks aan, alhoewel dat bij de beschrijving het product wordt geprezen voor zijn briljante zenderontvangst zonder internetaansluiting. Dag later heb ik contact opgenomen met Mavigo en kreeg ik te horen dat ik beter het product naar een Chinese adres (1F, Gebouw 4, Qianglin Yuntong Storage Park, No.52, No.22 Street, Qiantang New District, Hangzhou. China) te retourneren.
Sindsdien ontbreekt enige vorm van contact met Mavigo als verkoper, mails worden niet beantwoord, Ik heb er misschien 10 mails gestuurd, allen zonder antwoord, dus in een retourgeval, moet je naar je geld fluiten, en mijn ervaring is : dit een nep bedrijf. 100 keer niks.