LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden die miljarden toch nog wat verdeeld
de kpn heeft al jaren lang de consument uitgezogen en nog steeds hebben ze hoge tarieven
kpn mag wel aan je en aan je vrienden verdienen.?
ik gun het liever aan mijn kameraad en ik ben ook nog goedkoper uit.(ook waren de tarieven gelijk ben nog klant bij hem)
Beter gezegd onze hele familie is klant en wij kunnen onbeperkt ook nog gratis met elkaar bellen
Scheepbouwer krijgt zijn optieregeling wel.
mooier kunnen we het niet maken maar wel makkelijker!
Meer is het niet ! je doet het of je doet het. Respect voor beiden
de kpn heeft al jaren lang de consument uitgezogen en nog steeds hebben ze hoge tarieven
kpn mag wel aan je en aan je vrienden verdienen.?
ik gun het liever aan mijn kameraad en ik ben ook nog goedkoper uit.(ook waren de tarieven gelijk ben nog klant bij hem)
Beter gezegd onze hele familie is klant en wij kunnen onbeperkt ook nog gratis met elkaar bellen
Scheepbouwer krijgt zijn optieregeling wel.
mooier kunnen we het niet maken maar wel makkelijker!
Meer is het niet ! je doet het of je doet het. Respect voor beiden
-
Re: Als je het goed bekijkt wat is mlm telecom toch fijn.Worden
En wat wil je nu precies zeggen?
Kan je het dan nogmaals opschrijven?
Maar nu graag in het Nederlands met interpunctie en al wat bij goed Nederlands hoort.
Maar nu graag in het Nederlands met interpunctie en al wat bij goed Nederlands hoort.
Straks belt iedereen gratis met elkaar, hoe kan dat?Beter gezegd onze hele familie is klant en wij kunnen onbeperkt ook nog gratis met elkaar bellen
Heb je dan nog inkomsten van telefonie in de downline? Heeft het moederbedrijf dan nog inkomsten? Hier klopt iets niet.
Euphony 4 mio verlies vorig jaar, komt zeker door dat gratis bellen!
.Weer iemand dat denkt dat ze een slimme opmerking maakt, Nee,je kunt niet verder nadenken.
Ik hoop dat heel nederland met ons gratis kan bellen
Weet waarom dan hebben zo'n grote marktaandeel zodat wij met andere diensten het dubbel dwars terug verdienen en dubbel dwars MEER VERDIENEN.
Daarvoor hoef je niet eens mlm voor te kennen , maar marketing.
daardoor draaien we juist niet verlies sterker nog maken juist meer winst door.
wij blij ,de consument blij.
simpel.
Ik hoop dat heel nederland met ons gratis kan bellen
Weet waarom dan hebben zo'n grote marktaandeel zodat wij met andere diensten het dubbel dwars terug verdienen en dubbel dwars MEER VERDIENEN.
Daarvoor hoef je niet eens mlm voor te kennen , maar marketing.
daardoor draaien we juist niet verlies sterker nog maken juist meer winst door.
wij blij ,de consument blij.
simpel.
Nogmaals vraag:
Spreek eens Nederlands, ik snap er geen flikker van.
Tweede opmerking:
Je zegt dat Madeleine een domme opmerking maakt, maar je weerlegt hem niet. Waarom is de dopmerking dan dom, wat klpt er dan wel waardoor ze ongelijk heeft?
Spreek eens Nederlands, ik snap er geen flikker van.
Tweede opmerking:
Je zegt dat Madeleine een domme opmerking maakt, maar je weerlegt hem niet. Waarom is de dopmerking dan dom, wat klpt er dan wel waardoor ze ongelijk heeft?
Als je in heel Nederland gratis mag bellen, gaat natuurlijk iedereen bij ACN. Lekker goedkoop! Maar als niemand meer een rekening krijgt, hoe krijg jij dan je commissie betaald?Ik hoop dat heel nederland met ons gratis kan bellen
En waar gaan jullie het dubbel en dwars mee terugverdienen? Verkoop van dure schoonmaakartikelen?
Je weet niet waar je het over hebt, van hoe de markt werkt heb je dus geen kaas gegeten
Enne, gratis gaat (als het een beetje meezit) alleen nog de zon op!
je begrijpt het niet eens.
mobielAls je in heel Nederland gratis mag bellen, gaat natuurlijk iedereen bij ACN. Lekker goedkoop! Maar als niemand meer een rekening krijgt, hoe krijg jij dan je commissie betaald?
adsl
internet
gas
electra
kun je zelf niet eens denken.(wij hebben klanten)!!!
-
Maar ik snap hem nu wel:
Via de gas en elektra sponsor ik het bellen.
Met als gevolg dat ACN daar dus niet goedkoper is.
Via de gas en elektra sponsor ik het bellen.
Met als gevolg dat ACN daar dus niet goedkoper is.
Dubbel en dwars! Zeker met hoge prijzen! Krijg je veel klanten mee! Wel lekker gratis bellen maar gas/electra mag je houden.mobiel
adsl
internet
gas
electra
Wat begrijpen wij niet?je begrijpt het niet eens.
Ik vergeet steeds mijn naam eronder te zetten.
Crabbel = Madeleine
Waarvan akte.
mvg
Crabbel = Madeleine
Waarvan akte.
mvg
Dubbel en dwars! Zeker met hoge prijzen! Krijg je veel klanten mee! Wel lekker gratis bellen maar gas/electra mag je houden.
ooooh ooooh, marketing begrijpt je niet. KLAAR.
negatief/negatief en nog eens negatief.
zo werkt een bedrijf , op bepaalde zaken zijn er meer marge daarop verdienen ze het terug.
nogmaals 100% gratis bellen gaan ze toch niet.
kijk eens wat je belt naar mobiel!!!.
Gaan ons om klanten ,Wie de klanten heeft ,heeft de macht.
En dan straks eenzijdig een afname verplichting op gaan leggen voor andere diensten zeker?
negatief en nogmaals negatief.... Je kunt beter nergens klant worden!!!
Gooi de kpn ook maar eruit ...als je hun kleine lettertjes leest
.
Gooi de kpn ook maar eruit ...als je hun kleine lettertjes leest
.
En zie hier weer typisch de mlm tactiek. We wijzen ergens anders heen, maar geven geen argumenten. Nee, we zeggen dat kpn ook niet fris is.
Weer zo'n ratelbandzin, die ze op zo'n avond leren
En dat met die energie: zolang de kranten en het internet bol staan van de berichten dat overstappen hooguit een paar tientjes oplevert op jaarbasis (het leeuwendeel wat je betaalt is namelijk belasting en die is bij allemaal even duur...) zie ik Nederland niet massaal overstappen.
En nou niet weet komen met van die domme opmerkingen over hoe groot de wereld is en hoe klein Nederland, het overgrote deel van de verkopers zal het toch echt van de Nederlanders moeten hebben.
Zeker wanneer het gaat om energie en om (mobiel) bellen.
Ja dat zal zoden aan de dijk zetten zeg! Gratis bellen, oh wat een omzet!Wie klanten heeft, heeft de macht!
En dat met die energie: zolang de kranten en het internet bol staan van de berichten dat overstappen hooguit een paar tientjes oplevert op jaarbasis (het leeuwendeel wat je betaalt is namelijk belasting en die is bij allemaal even duur...) zie ik Nederland niet massaal overstappen.
En nou niet weet komen met van die domme opmerkingen over hoe groot de wereld is en hoe klein Nederland, het overgrote deel van de verkopers zal het toch echt van de Nederlanders moeten hebben.
Zeker wanneer het gaat om energie en om (mobiel) bellen.
Oeh, foute uitspraak!! Doet mij aan een onaangename tijd herinneren, toen het plebs de macht had in een bepaald land.Gaan ons om klanten ,Wie de klanten heeft ,heeft de macht.
Wat wil jij met macht? Alles voor het zeggen willen hebben, mij bepaalde dingen opleggen wat ik wel en wat ik niet mag?
Niet van die enge uitspraken doen. Klant is koning maar geeft jullie alleen macht als je je gewoon aan je afspraken houdt.
Want anders lopen klanten weg. Maar ja, als jullie aan de macht zijn mogen de klanten niet meer weglopen.
Van wie leren jullie toch dit soort uitspraken te doen?