HP store NL zaakjes niet op order
Geplaatst: 23 dec 2021 14:30
Je had het niet verwacht van een gerenomeerd bedrijf als HP, maar dat daar veel mis gaat ben ik persoonlijk mee geconfronteerd.
half oktober-game stoel bestel & betaald. = priema zoon wil er ook 1.
die dag nog maals een stoel besteld- en toen begon het.
order/account was om onduidelijke redenen geblokkeerd.
na 3 wkn wacht contact gezocht waar stoel bleef kwam dit dus als antwoord, en zou men direct actie ondernemen.
week later stoel 2 geleverd. = deze was kapot/defect.
contact opgenomen en na 2 wk pas oordeel ze zouden een retourbon aanmaken, ook die kwam pas 1,5 week later echter een pakket van 1x1mtr en bijna 40kg kan/mag niet via servicepunt dit snapte men daar al niet,
overleg om die 3e stoel dan maar vast als normale levering te laten komen, deze betaald in vertrouwen met klanten service dat bij de retour stoel het geld direct terug komt.
bij de levering van stoel 3, de defecte stoel2 met vrachtwagen retour gestuurt, er zat namelijk een adresbon op.
na 2 weken wist HP niet waar die stoel was en men zou onderzoek instellen.
na nog es 2 weken en pas reactie op mijn contact, of ik een koopbon wilde sturen en het product nummer.
na nog es 1 weken en pas weer op mijn contact, vroeg men om een betalings bewijs van die stoel.
hierop zou men de fin afdeling verzoeken het geld terug te storten €329-
in middel weer 2 weken laten, het is inmiddels 24 december 2021.
nog steeds geen geld retour gekregen.
ook op mails reageert men pas na dagen, en telefonisch worden windeieren beloofd.
half oktober-game stoel bestel & betaald. = priema zoon wil er ook 1.
die dag nog maals een stoel besteld- en toen begon het.
order/account was om onduidelijke redenen geblokkeerd.
na 3 wkn wacht contact gezocht waar stoel bleef kwam dit dus als antwoord, en zou men direct actie ondernemen.
week later stoel 2 geleverd. = deze was kapot/defect.
contact opgenomen en na 2 wk pas oordeel ze zouden een retourbon aanmaken, ook die kwam pas 1,5 week later echter een pakket van 1x1mtr en bijna 40kg kan/mag niet via servicepunt dit snapte men daar al niet,
overleg om die 3e stoel dan maar vast als normale levering te laten komen, deze betaald in vertrouwen met klanten service dat bij de retour stoel het geld direct terug komt.
bij de levering van stoel 3, de defecte stoel2 met vrachtwagen retour gestuurt, er zat namelijk een adresbon op.
na 2 weken wist HP niet waar die stoel was en men zou onderzoek instellen.
na nog es 2 weken en pas reactie op mijn contact, of ik een koopbon wilde sturen en het product nummer.
na nog es 1 weken en pas weer op mijn contact, vroeg men om een betalings bewijs van die stoel.
hierop zou men de fin afdeling verzoeken het geld terug te storten €329-
in middel weer 2 weken laten, het is inmiddels 24 december 2021.
nog steeds geen geld retour gekregen.
ook op mails reageert men pas na dagen, en telefonisch worden windeieren beloofd.