Zalando oplichting
Geplaatst: 23 dec 2021 17:51
Goedenavond allemaal,
Op 23 november bestelde ik 2 paar schoenen waarvan 1 paar van 104 euro nooit is aangekomen. Deze is volgens de track en trace van DHL om 4:31 (midden in de nacht) afgeleverd. Wat uiteraard onmogelijk is.
Voordat ik hier achter kwam heb ik al ongeveer 5 mails moeten sturen om een degelijk antwoord te krijgen op mijn vraag waar de schoenen zijn, bij de klantenservice praat je dan ook bij elke mail met een ander persoon die zo snel mogelijk je vraag afraffelt door het amper te lezen.
Vervolgens wordt je verplicht om een rechtsverklaring in te vullen waar je wel even mee bezig bent, met handtekening erop en noem het maar op. Ik had geen printer maar de klantenservice kon niet kijken wat de staat van mijn pakket was voordat ik dit had geregeld. Vandaar heb ik zelfs een pdf editor moeten aanschaffen.
Eigenlijk wordt je dus gelijk beschuldigd dat je aan het liegen bent, je bent zelf degene die alle moeite moet doen om het artikel alsnog te krijgen en niemand die je ondersteund. Het is werkelijk schandalig dat een bedrijf van dit formaat zo met haar klanten omgaat.
Op 14 december na ongeveer (15 mails) heeft Zalando geconstateerd dat de bestelling toch vertraagd is, hiervoor hebben ze mij de 3,95 express verzendkosten teruggegeven.
20 december is mij verteld dat ze niets meer voor me kunnen doen. Vandaag is het exact een maand later en Zalando is gestopt met reageren op mijn emails.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, natuurlijk ben ik niet aardig geweest tegen ze, maar naar mijn mening heb ik wel het recht om gedoseerd mijn frustratie te uiten en ze te wijzen op dat het beter moet.
Schaam je diep Zalando, je bent niks waard ondanks je mega omzet. Veel minder dan andere, ik bestel hier nooit meer.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Op 23 november bestelde ik 2 paar schoenen waarvan 1 paar van 104 euro nooit is aangekomen. Deze is volgens de track en trace van DHL om 4:31 (midden in de nacht) afgeleverd. Wat uiteraard onmogelijk is.
Voordat ik hier achter kwam heb ik al ongeveer 5 mails moeten sturen om een degelijk antwoord te krijgen op mijn vraag waar de schoenen zijn, bij de klantenservice praat je dan ook bij elke mail met een ander persoon die zo snel mogelijk je vraag afraffelt door het amper te lezen.
Vervolgens wordt je verplicht om een rechtsverklaring in te vullen waar je wel even mee bezig bent, met handtekening erop en noem het maar op. Ik had geen printer maar de klantenservice kon niet kijken wat de staat van mijn pakket was voordat ik dit had geregeld. Vandaar heb ik zelfs een pdf editor moeten aanschaffen.
Eigenlijk wordt je dus gelijk beschuldigd dat je aan het liegen bent, je bent zelf degene die alle moeite moet doen om het artikel alsnog te krijgen en niemand die je ondersteund. Het is werkelijk schandalig dat een bedrijf van dit formaat zo met haar klanten omgaat.
Op 14 december na ongeveer (15 mails) heeft Zalando geconstateerd dat de bestelling toch vertraagd is, hiervoor hebben ze mij de 3,95 express verzendkosten teruggegeven.
20 december is mij verteld dat ze niets meer voor me kunnen doen. Vandaag is het exact een maand later en Zalando is gestopt met reageren op mijn emails.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, natuurlijk ben ik niet aardig geweest tegen ze, maar naar mijn mening heb ik wel het recht om gedoseerd mijn frustratie te uiten en ze te wijzen op dat het beter moet.
Schaam je diep Zalando, je bent niks waard ondanks je mega omzet. Veel minder dan andere, ik bestel hier nooit meer.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?