Ziggo Betaalmethode wijzigen
Ziggo Betaalmethode wijzigen
Probeer al meer dan vier maanden de betaal methode bij Ziggo naar automatische incasso te wijzigen, maar krijg dat ondanks meerdere telefoontjes en e-mailtjes niet voor elkaar. de een belooft het uit te zoeken en terug te bellen, de ander belooft het uit te zoeken en terug te mailen. Maar je krijgt gewoon geen antwoord Je loopt echt tegen een muur aan, de een weet niet wat de ander doet.heb bij het laatste contact aangegeven dat ze het abonnement geld maar moeten komen halen, Denk er sterk over om over te stappen naar een andere provider. Heb niet het gevoel dat je bij Ziggo als klant met een klacht serieus mee telt.
Re: Ziggo Betaalmethode wijzigen
Heeft u het wijzigingsformulier al ingevuld en opgestuurd?
https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/da ... mulier.pdf
“Voor het aanpassen van de betaalwijze naar automatische incasso hebben we je handtekening nodig. Download het wijzigingsformulier en stuur het op naar Ziggo, Postbus 320, 8200 AH Lelystad”
https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/da ... mulier.pdf
“Voor het aanpassen van de betaalwijze naar automatische incasso hebben we je handtekening nodig. Download het wijzigingsformulier en stuur het op naar Ziggo, Postbus 320, 8200 AH Lelystad”
Re: Ziggo Betaalmethode wijzigen
Dank je wel .Alleen staat er op het formulier een ander adres?
Re: Ziggo Betaalmethode wijzigen
Dan stuurt u dat formulier naar beide adressen, een zal er wel goed zijn
marnix
vindt dit leuk