Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Ik heb al jaren een 3 in 1 abonnement. Eerst naar tevredenheid, maar sinds 2,5 jaar zeer ontevreden.
Heb diverse 0800-0402 gebeld. Probleem uitgelegd met slecht werkend modem, ik meen oa rond eind 2020. Nieuw modem gevraagd. Gemeld werd dat het aan de afstandsbediening lag. Kreeg nieuwe afstandsbediening. Werkte niet. Gebeld, met medewerker nieuwe afstandsbediening geprobeerd in te stellen, resultaat, de helft werkt op nieuwe, de andere helft op oude afstandsbediening.
Gebeld, opnieuw nieuw modem gevraagd, gemeld dat ik niet hetzelfde type modem wilde, maar nav nieuw verschenen type op site, de nieuwe. Moest het huidige type aan hun terugsturen, bij inleveren daarvan op verzendadres zou ik dan nieuwe ontvangen.
Thuis gekomen bleek het een 2e hands van hetzelfde type, waar ook de klok niet van werkte. Gebeld, zou nieuw type ontvangen. Nooit ontvangen.
Tussentijds aan einde jaarabonnement gebeld, nav site aanbieding om nieuw abonnement met korting verzocht. Kreeg ik niet omdat ik bestaande klant ben. Gemeld dat dit niet bij de aanbieding op site erbij stond. Dus opnieuw verzocht, medewerker moest overleggen met leidinggevende. Ik kreeg het toch niet. Gemeld om het dan ihv op site erbij te zetten. Verzocht om leidinggevende zelf te spreken. Kon toen niet, maar medewerker zou doorgeven dat ik teruggebeld zou worden. Niet gebeurd.
Een jaar later, bij zelfde situatie, einde jaarabonnement, opnieuw geprobeerd. Zelfde resultaat, Kreeg het niet.
Dat is kpn klantenservice.
Dus denk er hard over naar een ander te gaan.
Heb diverse 0800-0402 gebeld. Probleem uitgelegd met slecht werkend modem, ik meen oa rond eind 2020. Nieuw modem gevraagd. Gemeld werd dat het aan de afstandsbediening lag. Kreeg nieuwe afstandsbediening. Werkte niet. Gebeld, met medewerker nieuwe afstandsbediening geprobeerd in te stellen, resultaat, de helft werkt op nieuwe, de andere helft op oude afstandsbediening.
Gebeld, opnieuw nieuw modem gevraagd, gemeld dat ik niet hetzelfde type modem wilde, maar nav nieuw verschenen type op site, de nieuwe. Moest het huidige type aan hun terugsturen, bij inleveren daarvan op verzendadres zou ik dan nieuwe ontvangen.
Thuis gekomen bleek het een 2e hands van hetzelfde type, waar ook de klok niet van werkte. Gebeld, zou nieuw type ontvangen. Nooit ontvangen.
Tussentijds aan einde jaarabonnement gebeld, nav site aanbieding om nieuw abonnement met korting verzocht. Kreeg ik niet omdat ik bestaande klant ben. Gemeld dat dit niet bij de aanbieding op site erbij stond. Dus opnieuw verzocht, medewerker moest overleggen met leidinggevende. Ik kreeg het toch niet. Gemeld om het dan ihv op site erbij te zetten. Verzocht om leidinggevende zelf te spreken. Kon toen niet, maar medewerker zou doorgeven dat ik teruggebeld zou worden. Niet gebeurd.
Een jaar later, bij zelfde situatie, einde jaarabonnement, opnieuw geprobeerd. Zelfde resultaat, Kreeg het niet.
Dat is kpn klantenservice.
Dus denk er hard over naar een ander te gaan.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Er zijn veel andere providers, overstappen is zeker een optie en vaak ook goedkoper. Tevens is dit het eenvoudigste en snelste manier om dit probleem op te lossen. Je krijgt alle spullen nieuw geleverd waardoor je jaren vooruit kan.
Als je bij KPN wil blijven, zet dit probleem op het KPN forum. Of neem contact op met www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor advies. Eventueel kan je naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Als je bij KPN wil blijven, zet dit probleem op het KPN forum. Of neem contact op met www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor advies. Eventueel kan je naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Dan maar gewoon wel opzeggen.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Bij Ziggo krijg je ook niet altijd een nieuw modem, maar ook meestal een teruggestuurde , gecontroleerd en opnieuw ingepakt.
En korting , ja als je dat wil na ieder contract weer naar een andere provider.
Mijn ervaring bij providers, bel niet maar communiceer via andere kanalen zoals Facebook of chat.
Het kan even duren voor je antwoord krijgt, maar over de antwoorden is wel vaak al nagedacht.
En korting , ja als je dat wil na ieder contract weer naar een andere provider.
Mijn ervaring bij providers, bel niet maar communiceer via andere kanalen zoals Facebook of chat.
Het kan even duren voor je antwoord krijgt, maar over de antwoorden is wel vaak al nagedacht.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Het is bij elke provider wat, het is een kwestie van geluk hebben.
Als je bijvoorbeeld bij Ziggo de technische dienst belt, verwacht je die aan de lijn te krijgen, maar de waarheid ligt iets anders. Ik weet niet of dit bij KPN ook zo is, maar het is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Misschien is het ook goed om via Facebook of zo zoals hierboven ook al aangegeven werd contact op te nemen.
Als je bijvoorbeeld bij Ziggo de technische dienst belt, verwacht je die aan de lijn te krijgen, maar de waarheid ligt iets anders. Ik weet niet of dit bij KPN ook zo is, maar het is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Misschien is het ook goed om via Facebook of zo zoals hierboven ook al aangegeven werd contact op te nemen.
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 jan 2022 15:17
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Goedemiddag,
Het probleem zoals u het omschrijft is mij geheel niet duidelijk. Bedoelde u wellicht tv-ontvanger in plaats van modem? Het koppelen van de afstandsbediening zorgt ervoor dat de infrarood van uw AB aan de infrarood van uw tv koppelt, niet aan uw tv-ontvanger. Richt bij het koppelen de afstandsbediening dan ook goed op de TV.
Informatie over koppelen kan u hier vinden: https://www.kpn.com/televisie/installer ... tellen.htm
Wat voor problemen ervaart u? Verstoring op het beeld, foutmeldingen, uitvallende wifi verbinding?
Ik werk niet meer voor KPN momenteel maar help u graag met wat info, weinig zo frustrerend als tv en internet issues:)
Mvg Jessica
Het probleem zoals u het omschrijft is mij geheel niet duidelijk. Bedoelde u wellicht tv-ontvanger in plaats van modem? Het koppelen van de afstandsbediening zorgt ervoor dat de infrarood van uw AB aan de infrarood van uw tv koppelt, niet aan uw tv-ontvanger. Richt bij het koppelen de afstandsbediening dan ook goed op de TV.
Informatie over koppelen kan u hier vinden: https://www.kpn.com/televisie/installer ... tellen.htm
Wat voor problemen ervaart u? Verstoring op het beeld, foutmeldingen, uitvallende wifi verbinding?
Ik werk niet meer voor KPN momenteel maar help u graag met wat info, weinig zo frustrerend als tv en internet issues:)
Mvg Jessica
Cornelis7
vindt dit leuk
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
zou zeggen kijk eens bij budget internet, bevalt mij persoonlijk erg goed en is een van de goedkopere aanbieders.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Welk modem heeft een afstandsbediening? Ik ken ze niet. KPN (en Budget, dat is van KPN) leveren de Experiabox V10, V10a en V12, dacht ik.
Bedoelt TS niet het kastje voor de TV?
Bedoelt TS niet het kastje voor de TV?
Bram Bonnewel
en Cornelis7
vinden dit leuk
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Lijkt mij een verstandige keuze..... Ik heb Ziggo en heb elk jaar korting. Krijg het ook.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Budget is erg goed. Zoek de reviews maar op. Heb ik zelf ook. Experiabox V10a. Aansluiten en werkend gekregen in drie minuten.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Over Budget zijn veel klachten dat er niet geleverd wordt.
Google maar eens.
Google maar eens.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Ik heb jarenlang KPN gehad. Niets dan lof. Had ik een probleempje, na één telefoontje werd het met behulp van de klantenservice opgelost.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Het is gewoon kwestie van geluk hebben bij de providers. Ook als je de zogenaamde technische dienst aan de lijn hebt, dan is de vraag ook of ze kennis hebben.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Als je gaat googelen kom je over alle providers klachten tegen, ik ga liever op eigen ervaring af. Vorig jaar had ik Budget en dit jaar Ziggo, beiden zijn prima. Dit jaar gaat KPN glasvezel aanleggen hier in de straat en dan gaan we dat eens proberen.
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
" Lijkt mij een verstandige keuze..... Ik heb Ziggo en heb elk jaar korting. Krijg het ook. "
schreef reggie2 :
Hoezo krijg jij elk jaar korting van Ziggo ???
Ik ben al jaren klant , maar tot nog toe is mijn abonnement alleen maar omhoog gegaan ..
schreef reggie2 :
Hoezo krijg jij elk jaar korting van Ziggo ???
Ik ben al jaren klant , maar tot nog toe is mijn abonnement alleen maar omhoog gegaan ..
Re: Kpn: slecht werkend modem, slechte klantenservice
Een belletje tegenaan gooien, dat lukt altijd. Gewoon zeggen dat je een aanbieding van een andere provider hebt.....je krijgt nooit zoveel korting als nieuwe klanten maar wel altijd wat.