Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
Geplaatst: 19 jan 2022 10:49
Hoi! Ik ben al 3 jaar klant bij CenturyLink, ik betaal op tijd en betaal meestal te veel (ik rond af naar boven). Een jaar geleden was er een probleem met de externe kabel en deze moest worden vervangen. CenturyLink plaatste een tijdelijke regel en toen sloeg covid toe. [irrelevante link verwijderd door moderatie]
Het is een jaar geweest. Als ik bel krijg ik te horen dat ze me niet zullen helpen omdat ze met het appartementencomplex moeten praten. Als het appartement belt, krijgen ze te horen dat ze niet zullen helpen omdat ze met mij moeten praten.
Ondertussen run ik mijn hele huis op mijn gsm. Er is mij verteld dat er niets mis is met mijn internet, ook al is de verbinding met mijn chat verbroken vanwege slecht internet. Ik kan wat hulp krijgen van Facebook-chat, maar het leidt nergens toe.
Ook op mijn gemak werd toegevoegd ondanks dat ik het opzegde. Nu probeert CenturyLink me daarvoor in rekening te brengen. Hun houding is dat ik oneerlijk ben terwijl dat duidelijk niet het geval is.
Ondertussen heb ik nog steeds geen internet.
Ik heb contact opgenomen met de belangenbehartiging van de klant en ze zijn net zo kortaf. Hoe krijg ik dit opgelost? Helpen?
Het is een jaar geweest. Als ik bel krijg ik te horen dat ze me niet zullen helpen omdat ze met het appartementencomplex moeten praten. Als het appartement belt, krijgen ze te horen dat ze niet zullen helpen omdat ze met mij moeten praten.
Ondertussen run ik mijn hele huis op mijn gsm. Er is mij verteld dat er niets mis is met mijn internet, ook al is de verbinding met mijn chat verbroken vanwege slecht internet. Ik kan wat hulp krijgen van Facebook-chat, maar het leidt nergens toe.
Ook op mijn gemak werd toegevoegd ondanks dat ik het opzegde. Nu probeert CenturyLink me daarvoor in rekening te brengen. Hun houding is dat ik oneerlijk ben terwijl dat duidelijk niet het geval is.
Ondertussen heb ik nog steeds geen internet.
Ik heb contact opgenomen met de belangenbehartiging van de klant en ze zijn net zo kortaf. Hoe krijg ik dit opgelost? Helpen?