Klantenservice Habbo Hotel onbereikbaar, enkel automatische antwoorden.
Geplaatst: 19 jan 2022 20:15
Beste,
Het gaat om een vrij simpele kwestie. Ik heb ooit een 'Avatar' gehad bij Habbo Hotel, deze is in 2012 verbannen, geen idee om welke reden.
Vandaag heb ik contact gezocht met de "klantenservice" van Habbo NL, welk zij hun functie naam niet waardig zijn.
Ik heb een support-ticket geopend, en daarop kreeg ik een vrij duidelijk kopie-plakken bericht. Daarop heb ik geantwoord met verdere vragen, en tot mijn verbazing; ik kreeg exact het zelfde antwoord terug.
Daarop heb ik mijn ongenoegen geuit d.m.v te zeggen dat ik mij niet gehoord voelde.
Ook daarop kreeg ik wederom exact het zelfde bericht.
Om die reden heb ik een andere support-ticket geopend, en ook daar kreeg ik wederom exact het zelfde bericht...
Nou hecht ik weinig waarde aan het desbetreffende account, echter laat ik mij niet ten onder gaan door deze afhandeling van Habbo, en specifiek 'medewerker' Alexander. Al lijkt het gewoon een Bot die automatische antwoorden verstuurd.
Nu is mijn vraag aan jullie, heeft iemand per abuis een postadres, e-mailadres of ander contactpunt van Habbo, buiten hun kenmerkende Klantenservice?
Er zou toch wel iemand moeten zijn die ik op zijn vestje kan spugen.
Het gaat om een vrij simpele kwestie. Ik heb ooit een 'Avatar' gehad bij Habbo Hotel, deze is in 2012 verbannen, geen idee om welke reden.
Vandaag heb ik contact gezocht met de "klantenservice" van Habbo NL, welk zij hun functie naam niet waardig zijn.
Ik heb een support-ticket geopend, en daarop kreeg ik een vrij duidelijk kopie-plakken bericht. Daarop heb ik geantwoord met verdere vragen, en tot mijn verbazing; ik kreeg exact het zelfde antwoord terug.
Daarop heb ik mijn ongenoegen geuit d.m.v te zeggen dat ik mij niet gehoord voelde.
Ook daarop kreeg ik wederom exact het zelfde bericht.
Om die reden heb ik een andere support-ticket geopend, en ook daar kreeg ik wederom exact het zelfde bericht...
Nou hecht ik weinig waarde aan het desbetreffende account, echter laat ik mij niet ten onder gaan door deze afhandeling van Habbo, en specifiek 'medewerker' Alexander. Al lijkt het gewoon een Bot die automatische antwoorden verstuurd.
Nu is mijn vraag aan jullie, heeft iemand per abuis een postadres, e-mailadres of ander contactpunt van Habbo, buiten hun kenmerkende Klantenservice?
Er zou toch wel iemand moeten zijn die ik op zijn vestje kan spugen.