Pagina 1 van 1

Verkeerd artikel ontvangen uit ander assortiment. Wat nu?

Geplaatst: 20 jan 2022 20:17
door Cheylaren
Goedendag, via een webshop heb ik drie jassen besteld. De webshop is vergelijkbaar als bol.com (verzend vanuit geselecteerde winkels) de drie jassen werden vanuit 1 winkel verzonden. Eenmaal het pakket binnengekregen zaten er twee jassen in en een doos met schoenen. Er miste dus 1 jas. Ik heb hierover meteen contact opgenomen met de site waarop ik de jassen heb besteld en zij gaven aan contact op te nemen met de winkel en stuurde mij een retourlabel. In de tussentijd heb ik mijn bestelling met het verkeerde artikel teruggestuurd en werd ik gebeld door de webshop dat de winkel aangeeft alle drie de jassen in de doos te hebben gedaan en dat zij de schoenen niet in hun assortiment hebben. Wat kan ik doen en hoe sta ik in m’n recht in deze situatie?

Re: Verkeerd artikel ontvangen uit ander assortiment. Wat nu?

Geplaatst: 21 jan 2022 14:04
door Moneyman
Over welke webshop hebben we het?

Re: Verkeerd artikel ontvangen uit ander assortiment. Wat nu?

Geplaatst: 22 jan 2022 19:08
door Seinhuis
Neem contact op met www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies voor advies.

Volgens mij ligt het bewijslast bij de winkel, indien het Nederlands recht van toepassing is.