LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] modemwisseling, goeie zaak

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
chello-klant

modemwisseling, goeie zaak

Ongelezen bericht door chello-klant »

afgelopen dinsdag heb ik het nieuwe kabelmodem van upc gekregen, en gelukkig, ik heb er zelf ook wat aan! upload is sindsdien ruim 25% sneller en de pingtijden zijn 25 ms lager (prettig voor online gamen) :)

Zo af en toe doen ze wel iets goed :P

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: modemwisseling, goeie zaak

Ongelezen bericht door Keesjan »

Snelheidsverhogingen zijn al in februari 2004 aangekondigd. Gefeliciteerd. Het is nu bijna september 2004. Verder is het uiteraard goed.

Forumparadijs
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:04

Re: modemwisseling, goeie zaak

Ongelezen bericht door Forumparadijs »

Vanaf maandag werk ik ook met een nieuw modem, een adsl modem wel te verstaan en als chello die oude com21 bak niet volgens afspraak op komt halen, trap ik het modem nog in elkaar ook.
Op mijn borg reken ik zoiezo al niet meer.

Gast

Re: modemwisseling, goeie zaak

Ongelezen bericht door Gast »

Vanaf maandag werk ik ook met een nieuw modem, een adsl modem wel te verstaan en als chello die oude com21 bak niet volgens afspraak op komt halen, trap ik het modem nog in elkaar ook.
Op mijn borg reken ik zoiezo al niet meer.
Vroeg of laat ziet iedereen het licht. Maar pas op, UPC stuurt liever een nota voor de vervangingswaarde van dat com21 hok (250,-) dan dat ze hem komen ophalen. Ik heb ook al 2 keer een incassoburo het bos in moeten sturen, de laatste 8 inmiddels maanden terug en ik heb dat modem nog steeds...

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: modemwisseling, goeie zaak

Ongelezen bericht door Keesjan »

Bel UPC gewoon op en vraag of ze het komen ophalen. Wil je daarvoor niet thuisblijven, dan kan je het apparaat afleveren bij een Costumer Service Center (vraag wel een ontvangsbevestiging). Daarna krijg je uiteraard 45 euro op je rekening.

Forumparadijs
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:04

Re: modemwisseling, goeie zaak

Ongelezen bericht door Forumparadijs »

In elk geval race ik over het net met Planet en snelllllllllllllllllllll
Ik wist niet dat internet zo snel kon zijn :)

Gesloten