Wij hebben in Oktober een bedframe besteld bij de webshop MADE.COM. Dit bed had toen een levertijd van 6-8 weken zoals beschreven op de site. Echter deze kwamen en gingen, en de levering werd uitgesteld door MADE. Dit moesten we zelf achterhalen, dit werd niet duidelijk naar ons gecommuniceerd. Daarna de nieuwe leveringsdatum en wederom, die kwam en ging.
Daarnaast kwam het contact met de klantenservice van MADE, die die naam onwaardig was. Ze blijven smoesjes verzinnen, en vaak zelfs complete leugens. Zo zou Postnl het bed al in bezit hebben voor de bezorging, maar hadden ze ons de track and trace code niet gegeven. Dit bleek een complete leugen nadat we zelf contact hadden gezocht met Postnl. Er worden geen excuses aangeboden of oplossingen gezocht, alleen leugens en smoesjes.
Hoe dan ook, we zijn boos op MADE over de compleet onjuiste informatie over levertijden die telkens weer een maand opgeschoven worden. De bar slechte klantenservice die de boel bij elkaar liegt, en die enkel via de chatfunctie te bereiken is.
Wij vroegen ons af, zijn er meer klanten van MADE die na maanden nog steeds op hun producten wachten, en voorgelogen worden door de klantenservice. En wat kunnen we eraan doen?
Zijn er meer slechte ervaringen met MADE.COM?
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Zijn er meer slechte ervaringen met MADE.COM?
Wat we er aan kunnen doen is niet veel. U kan er wel iets aan doen. Made.com is een Engels bedrijf, waarom niet gewoon kopen bij een Nederlands bedrijf? In Nederland zijn er ook problemen met leveringen, en dat is in de rest van de wereld niet anders. Nu hebt u het probleem dat u buiten de EEG besteld hebt en dus geen Europese wetgeving aan uw kant heeft.
U kunt proberen te annuleren, maar als dat niet werkt zal u een jurist in Engeland moeten zoeken.
U kunt proberen te annuleren, maar als dat niet werkt zal u een jurist in Engeland moeten zoeken.