Pagina 1 van 1

Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?

Geplaatst: 08 feb 2022 19:59
door SystemII
Ik heb drie weken geleden een pakket verstuurd met UPS wat naar T-Mobile in Duitsland moet. Aan alle criteria voldaan, maar je raad het al, het pakketje staat al drie weken op "Delayed" en niemand weet er blijkbaar van.
Nu werd er gezegd dat ik een Claim aan moet maken (ik kreeg de url in een mail van UPS), en dan gaat men een onderzoek starten? Waarom niet meteen...ik heb toch een klacht ingediend? echter dat is absoluut onmogelijk want er wordt naar een klantnummer gevraagd....klantnummer? Ik heb alleen maar een pakketje afgegeven, dan heb je toch niet meteen een klantnummer? Zo ja...waarom ken ik die dan niet? Als ik e.e.a. aan wil maken wat heel erg moeilijk gaat via hun website moet ik m'n bedrijfsgegevens invoeren, terwijl ik gewoon een particulier ben. Helaas kun je dat niet aanvinken want die optie is grijs en het is dus niet mogelijk om die te activeren. Wat moet ik nou doen? Als mijn pakket er niet is voor 13-02-2022 moet ik €288,- betalen en daar heb ik uiteraard totaal geen trek in.

Wie weet raad?

Re: Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?

Geplaatst: 09 feb 2022 15:15
door riddert
En als je nu eens via de Duitse track en trace kijkt? Gebeurt wel meer dat paketten aan de andere zijde van de grens niet gevolgd kunnen worden.
Wellicht is het pakket al bezorgd.

Re: Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?

Geplaatst: 09 feb 2022 18:57
door SystemII
Nee helaas, bij T-Mobile is het niet aangekomen. Sterker nog niemand kan het vinden of weet waar het is. Ook via de Duitse site van UPS niks te vinden.

Re: Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?

Geplaatst: 11 feb 2022 16:21
door Gerrit Louter
Het komt meer voor dat een pakket via Post NL bij overdracht aan een Duits bedrijf spoorloos verdwijnt , ik heb hetzelfde met DHL...in Duitsland over gedragen aan DHL met Duitse T & T gevolgd t.m depot van DHL in Dorsten (D) waar het volgens de T & T nog moet liggen , en er over klagen helpt niet , ze zeggen , ondanks bewijs van de T & T dan doodleuk dat ze het niet hebben ontvangen .. het pakket .is al ruim 2 maanden zoek....en dit is al de 2e keer binnen 6 maanden...bij het zelfde bedrijf....en blijkbaar is hier niets aan te doen ,

Re: Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?

Geplaatst: 12 feb 2022 10:43
door piet44m
ups ,zou een klantenservice email adres moeten die men direct kan bereiken ,en niet met inloggen ,met facebook twitter enz ,of een account aan moeten maken
.een track en trace nummer en de klacht moet genoeg zijn.

Re: Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?

Geplaatst: 14 feb 2022 20:00
door SystemII
Alles is opgelost. T-Mobile heeft de factuur vernietigt omdat ik exact aan de voorwaarden heb voldaan die gelden voor het versturen. Ik neem aan dat zij er achteraan gaan om alsnog het toestel boven water te krijgen.

Iedereen bedankt voor het meedenken.