Pakketje al drie weken onderweg via UPS, wat nu?
Geplaatst: 08 feb 2022 19:59
Ik heb drie weken geleden een pakket verstuurd met UPS wat naar T-Mobile in Duitsland moet. Aan alle criteria voldaan, maar je raad het al, het pakketje staat al drie weken op "Delayed" en niemand weet er blijkbaar van.
Nu werd er gezegd dat ik een Claim aan moet maken (ik kreeg de url in een mail van UPS), en dan gaat men een onderzoek starten? Waarom niet meteen...ik heb toch een klacht ingediend? echter dat is absoluut onmogelijk want er wordt naar een klantnummer gevraagd....klantnummer? Ik heb alleen maar een pakketje afgegeven, dan heb je toch niet meteen een klantnummer? Zo ja...waarom ken ik die dan niet? Als ik e.e.a. aan wil maken wat heel erg moeilijk gaat via hun website moet ik m'n bedrijfsgegevens invoeren, terwijl ik gewoon een particulier ben. Helaas kun je dat niet aanvinken want die optie is grijs en het is dus niet mogelijk om die te activeren. Wat moet ik nou doen? Als mijn pakket er niet is voor 13-02-2022 moet ik €288,- betalen en daar heb ik uiteraard totaal geen trek in.
Wie weet raad?
Nu werd er gezegd dat ik een Claim aan moet maken (ik kreeg de url in een mail van UPS), en dan gaat men een onderzoek starten? Waarom niet meteen...ik heb toch een klacht ingediend? echter dat is absoluut onmogelijk want er wordt naar een klantnummer gevraagd....klantnummer? Ik heb alleen maar een pakketje afgegeven, dan heb je toch niet meteen een klantnummer? Zo ja...waarom ken ik die dan niet? Als ik e.e.a. aan wil maken wat heel erg moeilijk gaat via hun website moet ik m'n bedrijfsgegevens invoeren, terwijl ik gewoon een particulier ben. Helaas kun je dat niet aanvinken want die optie is grijs en het is dus niet mogelijk om die te activeren. Wat moet ik nou doen? Als mijn pakket er niet is voor 13-02-2022 moet ik €288,- betalen en daar heb ik uiteraard totaal geen trek in.
Wie weet raad?