Ik wil even wat informatie inwinnen.
Ik heb in augustus 2021 bij de balie bij Big Gym Heerhugowaard de opzegging ingeleverd voor mij en mijn vrouw.
Tot mijn verbazing zag ik in december dat er nog steeds een bedrag werd afgeschreven. (mijn contract liep overigens van augustus 2020 tot augustus 2021.)
Ik heb hier meteen op gereageerd en gebeld met Big Gym. Daar zeiden ze dat ze de formulieren niet hebben ontvangen. En dat ik het dan maar via de Website moest opzeggen. Dus op 21-12-2021 meteen via de site een opzegging gedaan. Ik heb ook een ontvangst bevestiging gekregen. Op 01-01-2022 had ik nog niet gehoord van Big Gym dus heb ik daar maar een e-mail achteraan gestuurd dat het te lang duurt.. Tot vandaag 10-2-2022.........
Het probleem is, dat Big Gym gewoon zegt "wij hebben de opzegformulieren niet gehad". Maar dat is toch niet mijn probleem als ik de formulieren in heb geleverd bij Big Gym Heerhugowaard. Dit filiaal is dan vanaf het afgeven verantwoordelijk voor de formulieren?Beste Aldwin ,
Wij hebben jouw mail in goede orde ontvangen. Wat ontzettend jammer om te lezen dat je weg wilt gaan bij BigGym!
Wij hebben geen eerder uitschrijfformulier dan 21 december ontvangen van jou, de uitschrijving zal dan ook niet met terug werkende kracht verwerkt worden.
De uitschrijving is inmiddels in behandeling genomen. Jouw einddatum is 12-2-2022. De volledige incassoperiode/opzegtermijn is in acht genomen en de eventuele actieperiode aan het begin van het lidmaatschap is hierbij uitgesloten.
Hierbij de link voor het opzegtermijn die voldaan dient te worden, na betaling kunnen wij jouw deel van samen lidmaatschap uitschrijven per 12-2-2022 : https://ideal.boss.nl(rest heb ik verwijderd)
Houdt rekening mee dat :Indien er sprake is van een uitschrijving op een samen-abonnement of gezinspas, dienen alle personen zich individueel uit te schrijven.
Je mag uiteraard tot jouw einddatum gebruik maken van onze faciliteiten en wij hopen je daarna in de toekomst weer te mogen verwelkomen als lid. De koffie staat klaar!
Met sportieve groet | With kind regards,
Klantenservice
BigGym B.V.
Postbus 102,
1960 AC Heemskerk
T. 0900 - 999 2 444
Ik zou graag van jullie willen weten wat ik hier mee kan? Ik ben niet vanplan om het laatste deel te betalen.. Ze hebben al genoeg van mij ontvangen.
groet,
Aldwin