Wat te doen ?!
Geplaatst: 10 feb 2022 19:40
Al even geleden een pakket besteld bij Brandfield. Waren meerdere artikelen en kwam in 2 keer. Helaas moest het allemaal retour. Bij de retouraanmelding kon ik er een verzekering bij kopen. Dit kon ik maar 1 keer doen, maar ik had 2 pakketten. Een heb ik via een antwoordnummer retour gestuurd en de ander via een barcode met verzekering.
Het verzekerde pakket is tot op heden nog niet aangekomen. Gelukkig had ik die verzekering. Dit ging allemaal via Returnless. Ik moest een nummer via Brandfield doorgeven en de factuur erbij voegen. Heel dom heb ik de factuur van het pakket wat al retour verwerkt was meegestuurd.
Dit bedrag werd op mijn rekening gestort, maar dit was niet genoeg. Mis dan nog een bedrag van 40 euro. Ik heb direct gemaild dat het niet goed gegaan was. Maar geen antwoord. Ik ben nu al zeker twee weken met hun bezig om het juiste bedrag op mijn rekening te krijgen.
Hun zeggen de claim is afgehandeld, dus pech min of meer. Alles gaat via de mail want wanneer ik bel krijg ik elke keer dezelfde man aan de telefoon die zegt dat ik moet mailen want hij is geen eindverantwoordelijke. Maar ik krijg nul response op mijn mails.
Mag ik dan tegenwoordig geen foutje meer maken? Heb dit allemaal via Afterpay betaald, heb ook alle bewijzen doorgemaild dat er een ander bedrag openstaat en dat het bedrag wat hun gestort hebben hetzelfde bedrag is als het pakket wat al bij Brandfield verwerkt is.
Enig idee wat ik nu nog kan doen? Ik wil geen 40 euro zelf bij betalen. Heb niet voor niks een verzekering bij het retourpakket genomen.
Het verzekerde pakket is tot op heden nog niet aangekomen. Gelukkig had ik die verzekering. Dit ging allemaal via Returnless. Ik moest een nummer via Brandfield doorgeven en de factuur erbij voegen. Heel dom heb ik de factuur van het pakket wat al retour verwerkt was meegestuurd.
Dit bedrag werd op mijn rekening gestort, maar dit was niet genoeg. Mis dan nog een bedrag van 40 euro. Ik heb direct gemaild dat het niet goed gegaan was. Maar geen antwoord. Ik ben nu al zeker twee weken met hun bezig om het juiste bedrag op mijn rekening te krijgen.
Hun zeggen de claim is afgehandeld, dus pech min of meer. Alles gaat via de mail want wanneer ik bel krijg ik elke keer dezelfde man aan de telefoon die zegt dat ik moet mailen want hij is geen eindverantwoordelijke. Maar ik krijg nul response op mijn mails.
Mag ik dan tegenwoordig geen foutje meer maken? Heb dit allemaal via Afterpay betaald, heb ook alle bewijzen doorgemaild dat er een ander bedrag openstaat en dat het bedrag wat hun gestort hebben hetzelfde bedrag is als het pakket wat al bij Brandfield verwerkt is.
Enig idee wat ik nu nog kan doen? Ik wil geen 40 euro zelf bij betalen. Heb niet voor niks een verzekering bij het retourpakket genomen.