Corendon geeft amper vergoeding voor gewijzigde reis
Geplaatst: 15 feb 2022 08:41
We hadden een reis geboekt naar Bulgarije,
Voor 2 persoon, voor 18 nachten, ontbijt, lunch, dinner (all inc.). Ik kan me ook herinneren dat extra dagen per persoon vanaf 50 euro zou zijn.
Een aantal weken later kregen we een melding: uw vlucht gaat niet meer op die dagen zoals gepland staat, dus u moet een andere periode kiezen (4 dagen eerder of 4 dagen later). We moesten 4 dagen later kiezen. Nu komt het
We hebben opgeteld: Bijna 2 nachten minder, 2x dinner, 2x ontbijt, 2x lunch minder (voor 2 personen keer twee dus)! En wat krijgen we als compensatie??? voor 2 personen?? 51 euro!!!
We hebben aangegeven dat we niet akkoord gaan met deze vergoeding, en geprobeerd later klacht te melden mar ook niet gelukt.
Mijn vragen zijn: zijn er andere mensen zoals wij? is dit een tactiek van Corendon (kruidenierstactiek?) Of is dit normaal?
Ik vind dat er bij de reizen aangegeven moeten worden, in geval van wijzigingen wat voor bedrag de klant per dag terug zou krijgen!
Voor 2 persoon, voor 18 nachten, ontbijt, lunch, dinner (all inc.). Ik kan me ook herinneren dat extra dagen per persoon vanaf 50 euro zou zijn.
Een aantal weken later kregen we een melding: uw vlucht gaat niet meer op die dagen zoals gepland staat, dus u moet een andere periode kiezen (4 dagen eerder of 4 dagen later). We moesten 4 dagen later kiezen. Nu komt het
We hebben opgeteld: Bijna 2 nachten minder, 2x dinner, 2x ontbijt, 2x lunch minder (voor 2 personen keer twee dus)! En wat krijgen we als compensatie??? voor 2 personen?? 51 euro!!!
We hebben aangegeven dat we niet akkoord gaan met deze vergoeding, en geprobeerd later klacht te melden mar ook niet gelukt.
Mijn vragen zijn: zijn er andere mensen zoals wij? is dit een tactiek van Corendon (kruidenierstactiek?) Of is dit normaal?
Ik vind dat er bij de reizen aangegeven moeten worden, in geval van wijzigingen wat voor bedrag de klant per dag terug zou krijgen!