LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft iemand hier ervaring mee? Het klinkt te goed om waar te zijn.

Taliac

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Taliac »

Ik kan het jou nog mooier vertellen
Ik gebruik sinds halfjaar 1649.
Die zijn ongeveer 80% goedkoper dan tele2.
Mijn vrouw belt vaak naar thailand (mobiel) en dat kost 13 ct per minuut.
Bij tele 2 geloof ik 55 en kpn 125.
Nooit problemen met afschrijven van de gemaakte kosten.
Is echt perfect.
Omdat ze nooit reclame maken kunnen ze ook zo goedkoop zijn.

http://www.bel1649.nl/

Hier kun je alles vinden.

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb het over tele2mobiel! Niet Tele2! Iedereen weet dat Tele2 niet goedkoop is, maar Tele2Mobiel klinkt erg goedkoop.

Voor 6x 10 euro heb je een nieuwe telefoon en bel je bijna gratis naar vaste en andere tele2mobiel nrs.

Een KPN-er

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

en bel je bijna gratis naar vaste en andere tele2mobiel nrs.
In dit geval is 1 vraag relevant: hoeveel van de nummers die jij belt zijn van Tele2 of Tele2mobiel?

Tele2 heeft een marktaandeel van 25%, Tele2mobiel minder dan 5%. Dat betekent dat de overige 75% respectievelijk 95% buiten de bundel valt en dan kan de rekening nog flink oplopen.

Ik zag overigens in de voorwaarden nog dit staan:
Verplichting tot redelijk gebruik. Onder gratis bellen verstaat Tele2 normaal belgedrag van de particuliere beller. Tele2 behoudt zich het recht voor om de dienst buiten gebruik

Een KPN-er

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

Er viel een stukje weg van mijn bijdrage. Bij deze het restant.
Verplichting tot redelijk gebruik. Onder gratis bellen verstaat Tele2 normaal belgedrag van de particuliere beller. Tele2 behoudt zich het recht voor om de dienst buiten gebruik
te stellen indien er naar haar mening sprake is van excessief hoge belbedragen of misbruik.
Ik weet niet wat Tele2 verstaat onder "NORMAAL" belgedrag, maar bel voor de zekerheid maar niet teveel.

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

voor 6x 10 euro heb je een toestel te waarde van 150 euro. en is goed om bereikbaar te zijn

de-pareltjes

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door de-pareltjes »

Beste cast, ik ben heel ontevreden over de service van tele2. Een leuke actie, maar als je met hun in zee gaat, dan kom je van alles tegen wat niet klopt. Bellen is goedkoop in de avond uren en in het weekend. Maar er komt meer bij kijken. SMSJjes versturen met verkorte nrs, gaat niet, die service hebben ze niet. Ringtones downloaden gaat ook niet, want die service hebben ze ook niet. Een gratis telefoon krijg je bij een half jaar abonnement, ja leuk, maar je kunt niet wappen, sorry die service hebben we nog niet, zijn ze mee bezig. je ziet het allemaal mooie praatjes. Ik bepaal zelf wel wat ik doe met bellen, maar het ging mij ook om wat je allemaal kon met die telefoon en daar klopt echter niets van. Ik vind dat ik geen waar krijg voor mijn geld. Zelf ben ik bezig om onder het contract uit te komen. Tele2 is een slechte operator. laat je niet mislijden. Ze kunnen niet geven waar je recht op hebt, KIJK DUS UIT MET TELE2!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GR// Marianne

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt voor je reactie

- SMSJjes versturen met verkorte nrs heb ik niet nodig,
- Ringtones downloaden doe ik niet
- Wappen doei ik ook niet

Zolang ik kan bellen & smsen en zolang mensen mij kunnen bellen en smsen dan ben ik blij.

Voor 60 euro heb ik een gratis telefoon en ik bel gem voor 60 min per maand en mischien 10 smsjes.

Dus ik kan kiezen uit

Een beltegoed toestel van telfort te waarde van 70 euro met 15 euro beltegoed OF Tele2 Mobiel

Mij lijkt Tele2 een beter keuze omdat ik dan niet in 1x 70 euro uitgeef.

Martine1986

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Martine1986 »

Het ziet er naar uit dat je je keuze toch al gemaakt hebt, dus doe het dan maar gewoon...

Het is een SLECHTE operator en ze hebben mooie praatjes... maar als je dat niet erg vindt, is er nisk aan de hand hoor

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

je vergeet dat je voor 60 minuten per maand ook nog eens 60*0.20=E12 aan belkosten betaald. in totaal is dat dus 22E per maand!

Als je een abonnement neemt kan je voor 2E per jaar een telfort 200 kopen bij www.bestelmaar.nl. Je betaald dan 25 per maand maar krijgt een heleboel geld terug zodat je netto 2E per jaar betaald. Je krijgt dan 200 belminuten per maand gratis. alleen je sms-jes moet je dan nog betalen.

Je maakt dan dus 6*22-2=130 euro winst ten opzichte van tele2, daarvoor moet je makkelijk een toestel kunnen kopen!

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

*quote* en bel je bijna gratis naar vaste en andere tele2mobiel nrs. *quote

In dit geval is 1 vraag relevant: hoeveel van de nummers die jij belt zijn van Tele2 of Tele2mobiel?
Zoals de eerste schrijver al zegt geldt het bijna gratis van Tele2 (je betaalt alleen starttarief, daarna 0 cent per minuut) ook voor (alle) VASTE telefonnummers. Dat geldt na 19.00 uur en in het weekend.

Nou, ik bel al 4 maanden met zo'n abonnement, en ik kan je zeggen dat ik HEEL VEEL mensen ken met een vaste telefoon. Die bel ik dus allemaal gratis via mijn Tele2 mobieltje. Reken maar dat dat voordelig is. Die € 10 abonnement verdien ik dik terug.

Soms moet ik 's avonds even de deur uit terwijl mijn dochtertje ligt te slapen. Dan gebruik die mobiel als babyfoon: naast haar bedje staat een telefoon, die bel ik dan, ik haal de hoorn van de haak en ik heb gratis verbinding.[/quote]

MaartenB

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door MaartenB »

Dat is dus er misbruik van maken, dan bel je zon ding paar uur lang als 'babyfoon' Dat zal denk ik niet de bedoeling ervan zijn ! Of zit ik er nou helemaat naast?

lamaris
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2004 11:47

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door lamaris »

Ik ben erg ontevreden over de service van tele2mobiel.
Hun klantenservice is stervensduur, om ze te bellen met je mobiel moet je 1,30 per minuut neerleggen.
Op e-mails reageren ze helemaal niet.
Ik probeer al vanaf 6 september mijn oude nummer over te zetten op tele2. maar ik ga daar nu toch maar vanaf zien.
Nog 4 maanden en ik ben van het contract af.

bart de vries

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door bart de vries »

Ik begrijp niet waar u die 1 euro 30 vandaan haalt.
Ik lees op hun website:

Bellen naar Tele2 Mobiel klantenservice
vanaf uw mobiele telefoon: Bel 1200, € 0, 22 per minuut.
Vanaf een vaste telefoon: bel 0900-2411602, € 0,10 .

resp00172002

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door resp00172002 »

Wat zeuren die mensen toch heb zelf al dik 2jaar tele2 mobiel en tot nu toe geen enkel probleem vrbinding is prima ,faktuur klopt dus ik ben dik tevreden . Ook dit moet maar eens gezegt worden niet alleen alles negatief zien en een firma afkraken want dat is maar een kleine moeite

Mikesvan

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Mikesvan »

Gast die twijfeld of hij tele2mobiel moet nemen: waarom wil je neen toestel van 150 euro als je alleen maar wil bellen en smsen??
Lamaris: jij moet niet zo uit je nek zwammen, ten eerste kost de klantenservice geen 1.30 euro per minuut en ten tweede reageren ze wel op emails(zeer snel zelfs, heb al 2x na het invullen van een formulier op de site al na 1 dag!!! een reactie gehad!, daar kunnen veel providers nog van leren!) dus maak tele2mobiel niet zwart met dingen die niet waar zijn!

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

resp en nog wat en mikesvan zijn tele2mobiel medewerkers!
vandaar lovende woorden

Mikesvan

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Mikesvan »

ach zwam niet, gewoon een klant van tele2, trouwens helemaal niet lovend! alleen mensen moeten geen dingen gaan verzinnen! ik baal er van dat ik niet kan wappen, smsen naar verkorte nummers en vaste nummers en dat mijn beltegoed maar 1 jaar geldig is als je dat wil weten.
Ik ga trouwens mij simkaart laten verlopen omdat ik nu een nieuwe mobiel heb met vodafone waar ik wel kan wappen,smsen na verkorte nummers en vaste nummers en omdat mijn vervaldatum begin december is en ik geen behoefde heb om in mijn oude mobiel nog is 10 euro aan beltegoed te investeren.

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Goede morgen Karin leuke site!!

Ria van Zuyden

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Ria van Zuyden »

Ik ben zeer tevreden over bellen met Tele2. Mijn telefoonrekening is waanzinnig omlaag gegaan, zowel naar mobiel en vaste telefoon toppie.
Ik heb ook een mobiel voor 10 euro per maand. Werkelijk prima, het werkt en niet duur.
ik ben zeer tevreden :D :D :D :D

Gesloten