Parkmobile weigert betaling
Geplaatst: 23 feb 2022 21:17
Van onderstaande klacht heb ik een parkeeractie apart overgemaakt die Parkmobile in een gecombineerde factuur van 2 parkeeracties had aangeboden. In 1 van die parkeeractie ben ik benadeeld zoals onderstaande klacht. Nu wilde ik de parkeeractie die wel klopte apart overmaken met alle info over kenteken plaats en tijd voorzien en dat overgemaakte bedrag is teruggeboekt naar mijn rekening met de tekst: Unrecognized amount ref/en mijn naam en kenteken. Dit is toch te gek voor woorden. Ze weigeren geld van een parkkeeractie die ze niet zogenaamd niet terug kunnen vinden van een geregistreerde klant en geregistreerd kenteken. Nee jjoh, ze willen gewoon de gecombineerde factuur betaald hebben en dus de niet kloppende parkeergelden zo ontvangen. Ik heb nu ook de 2 uur van de niet kloppende parkeeractie overgemaakt om te laten zien dat ik een welwillende betelende klant ben, ik verwacht ook dit geld teruggeboekt te krijgen. Dit bedrijf moet echt stoppen te bestaan want klantenservice is er niet en je komt zo in grote problemen door hun onwelwillendheid. Ik gebruik nu een andere parkeerapp. ik verwacht geen goede oplossing van Parkmobile meer.
Klacht
Parkmobile app stopt parkeeractie van 1,5 uur maar ik krijg toch een een rekening van dagparkeertijd €68,18. Bedrag automatisch afgeschreven en die heb ik direct teruggehaald. Ik heb geen meldingen van de app door de dag van de parkeeractie heen gehad zodat ik alsnog de parkeeraktie kon stopzetten. ook geen sms, niets. Nu klacht indienen daar mijn telefoontje naar servicedesk niets opleverde. Ik heb gen andere mogelijkheid nog kunnen vinden om klacht bij parkmobile zelf in te dienen. Wordt vervolgd.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf mijn parkeeraktie op 21-01-22 bijstelt wordt naar de tijd dat ik daadwerkelijk daar heb geparkeerd en en ook zo doorberekend.
Geboden oplossing
Wijzigen
Er is geen oplossing. Ze blijven smoesjes verzinnen. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/p ... agen-radar. Ze hebben niets geleerd, erkend of aangepast na de uitzending op radar. Consumentenbond moet ook stoppen te bestaan daar die ook geen slagkracht hebben en alleen maar belastinggelden en subsidies opvreten zonder iets voor ons te kunnen betekenen. NL alles goed geregeld??? NOT??? Geef mij het parket in Alkmaar waar ik kan klagen over deze parkeeractie dan. Nu doen ze niets en verwachten dat je gaat betalen. laat maar voorkomen dan zien we wel. Drama gewoon.
Klacht
Parkmobile app stopt parkeeractie van 1,5 uur maar ik krijg toch een een rekening van dagparkeertijd €68,18. Bedrag automatisch afgeschreven en die heb ik direct teruggehaald. Ik heb geen meldingen van de app door de dag van de parkeeractie heen gehad zodat ik alsnog de parkeeraktie kon stopzetten. ook geen sms, niets. Nu klacht indienen daar mijn telefoontje naar servicedesk niets opleverde. Ik heb gen andere mogelijkheid nog kunnen vinden om klacht bij parkmobile zelf in te dienen. Wordt vervolgd.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf mijn parkeeraktie op 21-01-22 bijstelt wordt naar de tijd dat ik daadwerkelijk daar heb geparkeerd en en ook zo doorberekend.
Geboden oplossing
Wijzigen
Er is geen oplossing. Ze blijven smoesjes verzinnen. https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/p ... agen-radar. Ze hebben niets geleerd, erkend of aangepast na de uitzending op radar. Consumentenbond moet ook stoppen te bestaan daar die ook geen slagkracht hebben en alleen maar belastinggelden en subsidies opvreten zonder iets voor ons te kunnen betekenen. NL alles goed geregeld??? NOT??? Geef mij het parket in Alkmaar waar ik kan klagen over deze parkeeractie dan. Nu doen ze niets en verwachten dat je gaat betalen. laat maar voorkomen dan zien we wel. Drama gewoon.