Winddelen Greenchoice
Geplaatst: 08 mar 2022 14:18
Ik ben sinds kort overgestapt van energieleverancier Greenchoice naar Innova Energie omdat mijn maandbedrag bij Greenchoice 180 euro hoger lag dan bij Innovatie.
Bij Greenchoice had ik winddelen. Nu ik overgestapt ben krijg ik niet meer de opbrengst van mijn windmolen (Bonte Hen bij de Windcentrale) gesaldeerd.
Wel blijf ik de kosten van onderhoud aan de windmolen betalen.
Al met al kosten mij die winddelen nu ineens geld in plaats dat het wat opbrengt.
Hier is mij bij de aanschaf nooit iets over verteld dat ik de winddelen niet mee kon nemen bij overstap naar een andere leverancier.
Het enige wat mij nu nog rest is om de winddelen te verhandelen. Maar ik heb gezien dat ze nog maar een fractie waard zijn van waar ik ze voor heb aangeschaft.
Ook moet ik nog maar afwachten of er een koper voor mijn winddelen is, want er staan veel verkopers in de wachtrij.
Het is al met al een verkapte manier om klanten niet te laten overstappen.
Ik heb dit ook aan Greenchoice laten weten maar daar doen ze verder niets mee.
Ik vind dit al met al een rare gang van zaken en ben benieuwd of meer klanten hier mee hebben te maken.
S. Feikens
Bij Greenchoice had ik winddelen. Nu ik overgestapt ben krijg ik niet meer de opbrengst van mijn windmolen (Bonte Hen bij de Windcentrale) gesaldeerd.
Wel blijf ik de kosten van onderhoud aan de windmolen betalen.
Al met al kosten mij die winddelen nu ineens geld in plaats dat het wat opbrengt.
Hier is mij bij de aanschaf nooit iets over verteld dat ik de winddelen niet mee kon nemen bij overstap naar een andere leverancier.
Het enige wat mij nu nog rest is om de winddelen te verhandelen. Maar ik heb gezien dat ze nog maar een fractie waard zijn van waar ik ze voor heb aangeschaft.
Ook moet ik nog maar afwachten of er een koper voor mijn winddelen is, want er staan veel verkopers in de wachtrij.
Het is al met al een verkapte manier om klanten niet te laten overstappen.
Ik heb dit ook aan Greenchoice laten weten maar daar doen ze verder niets mee.
Ik vind dit al met al een rare gang van zaken en ben benieuwd of meer klanten hier mee hebben te maken.
S. Feikens