Retournering van soundbar en subwoofer loopt mis, wat nu?
Geplaatst: 21 mar 2022 19:48
Beste radar
Rond 29 december 2021 kocht ik bij bol.com een samsung soundbar met een draadloze woofer
Toen ik hem besteld had kreeg ik de dag erna een mail dat de soundbar onderweg was maar dat het de verkeerde was een LG soundbar ook zat er een retour label als ik hem terug zou sturen en ze hem hadden ontvangen zouden ze mijn de juiste op sturen die ik besteld had
Kwam er toen ook achter dat niet bol.com mijn de soundbar leverde maar RT businesspro maar goed toen ik de soundbar ontvangen had die ik had besteld ging ik hem aansluiten maar mijn soundbar kon geen connectie maken met de subwoofer heb met samsung support gebeld en ook die kreeg het niet voor elkaar we hebben geprobeert de soundbar zelf te resetten maar dat lukte niet zijn advies was terug sturen gemaild naar RT Businesspro dat ik de soundbar niet kon conecten met de subwoofer
kreeg als mail terug of ik wel een soundbar met een draadloze subwoover had gekocht uiteindelijk mailde gelijk terug wat denk je zelf met moeite kreeg ik naar een paar dagen een retour label om hem te retourneren naar een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld kreeg ik als antwoord dat de subwoofer beschadigingen had en de subwoover het verkeerde serie nummer had
Toen gezegt dat dat misschien de rede was dat hij het niet ddeedhier wilde ze niet naar luisteren zowel bol.com als RT Businesspro
Bol.com concludeerde dat RT Businesspro in hun recht stond heb toen gezegt dat ik dit belachelijk vond ik moest het tegendeel bewijzen maar ik zei al dat kan ik niet en dat weten jullie
omdat ik het gekocht had en de soundbar mijn eigendom was had ik gevraagd hem weer naar mijn terug testuren
na twee weken nog niks weer een paar later mailen kreeg ik hem eindelijk terug met een doos die zo beschadigd was
gemaild dat ik hem zo niet had geretourneerd
maar de persoon die mijn daar over terug mailde zei dat het hoofdkantoor al had beslist en ik kan niks voor je doen
heb met postnl gebeld maar die konden niks voor mijn betekenen
mijn vraag is wat zou jullie advies zijn kunnen bol.com of hun partner RT Businesspro dit zomaar doen als de refiews lees zijn er gelijke soort klachten
En het meest rare hier in is dat als iemand een klacht dat de doos slecht verpakt was er nog geen korte tijd later er lovende bericht kwam van hoe geweldig ze waren en dat alles goed verpakt was
Heeft iemand dit ook mee gemaakt
Maar wat kan ik als consument nu doen kan ik eigenlijk nog wel wat doen
M.v.g. Evert Zuidema
Rond 29 december 2021 kocht ik bij bol.com een samsung soundbar met een draadloze woofer
Toen ik hem besteld had kreeg ik de dag erna een mail dat de soundbar onderweg was maar dat het de verkeerde was een LG soundbar ook zat er een retour label als ik hem terug zou sturen en ze hem hadden ontvangen zouden ze mijn de juiste op sturen die ik besteld had
Kwam er toen ook achter dat niet bol.com mijn de soundbar leverde maar RT businesspro maar goed toen ik de soundbar ontvangen had die ik had besteld ging ik hem aansluiten maar mijn soundbar kon geen connectie maken met de subwoofer heb met samsung support gebeld en ook die kreeg het niet voor elkaar we hebben geprobeert de soundbar zelf te resetten maar dat lukte niet zijn advies was terug sturen gemaild naar RT Businesspro dat ik de soundbar niet kon conecten met de subwoofer
kreeg als mail terug of ik wel een soundbar met een draadloze subwoover had gekocht uiteindelijk mailde gelijk terug wat denk je zelf met moeite kreeg ik naar een paar dagen een retour label om hem te retourneren naar een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld kreeg ik als antwoord dat de subwoofer beschadigingen had en de subwoover het verkeerde serie nummer had
Toen gezegt dat dat misschien de rede was dat hij het niet ddeedhier wilde ze niet naar luisteren zowel bol.com als RT Businesspro
Bol.com concludeerde dat RT Businesspro in hun recht stond heb toen gezegt dat ik dit belachelijk vond ik moest het tegendeel bewijzen maar ik zei al dat kan ik niet en dat weten jullie
omdat ik het gekocht had en de soundbar mijn eigendom was had ik gevraagd hem weer naar mijn terug testuren
na twee weken nog niks weer een paar later mailen kreeg ik hem eindelijk terug met een doos die zo beschadigd was
gemaild dat ik hem zo niet had geretourneerd
maar de persoon die mijn daar over terug mailde zei dat het hoofdkantoor al had beslist en ik kan niks voor je doen
heb met postnl gebeld maar die konden niks voor mijn betekenen
mijn vraag is wat zou jullie advies zijn kunnen bol.com of hun partner RT Businesspro dit zomaar doen als de refiews lees zijn er gelijke soort klachten
En het meest rare hier in is dat als iemand een klacht dat de doos slecht verpakt was er nog geen korte tijd later er lovende bericht kwam van hoe geweldig ze waren en dat alles goed verpakt was
Heeft iemand dit ook mee gemaakt
Maar wat kan ik als consument nu doen kan ik eigenlijk nog wel wat doen
M.v.g. Evert Zuidema