interrail boeking en stoelreservering
Geplaatst: 30 mar 2022 09:52
Heeft iemand ervaring met interrail wat betreft geldigheidsdata, reisdata en stoelreservering ?
Wij willen van ongeveer 18/5 tot 3/6 naar Scandinaviƫ met een 5 dagen in 1 maand treinticket.
Als we online een interrailkaart willen bestellen bij de treinreiswinkel dan vragen ze de startdatum; de vraag is of dat direct als eerste reisdag wordt afgevinkt op het elektronische ticket?
Want wat nu als alle stoelen vol zitten van de nachttrein die we willen nemen en we een dag later of eerder moeten reizen?
Op een mailtje wordt gereageerd met standaardantwoorden (door een robot?) zonder antwoord op mijn vraag.
Telefonisch contact lukt niet, een bandje vertelt dat ze wegens corona niet opnemen.
Bij interrail.eu koop je een ticket zonder startdatum, maar ook dan moet je op enig moment de startdatum bepalen en doet zich hetzelfde probleem voor vrees ik. Weet iemand hoe we dit moeten aanpakken ?
Wij willen van ongeveer 18/5 tot 3/6 naar Scandinaviƫ met een 5 dagen in 1 maand treinticket.
Als we online een interrailkaart willen bestellen bij de treinreiswinkel dan vragen ze de startdatum; de vraag is of dat direct als eerste reisdag wordt afgevinkt op het elektronische ticket?
Want wat nu als alle stoelen vol zitten van de nachttrein die we willen nemen en we een dag later of eerder moeten reizen?
Op een mailtje wordt gereageerd met standaardantwoorden (door een robot?) zonder antwoord op mijn vraag.
Telefonisch contact lukt niet, een bandje vertelt dat ze wegens corona niet opnemen.
Bij interrail.eu koop je een ticket zonder startdatum, maar ook dan moet je op enig moment de startdatum bepalen en doet zich hetzelfde probleem voor vrees ik. Weet iemand hoe we dit moeten aanpakken ?