Pagina 1 van 1

KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 12:19
door Lyselotje
KPN heeft zonder onze toestemming de contract datum verplaatst.

Ons contract liep in juni vorig jaar2021 af we wilden weg kregen ander voorstel zijn toen gebleven met toezegging van half jaar korting en glasvezel omzet. Door meerdere fouten van hun kant is de glasvezel pas in oktober succesvol aangelegd.

Gisteren 2022 wilden wij gebruikmaken van de actie van Ziggo omdat we nog niet tevreden zijn met KPN. Blijkt dat ons contract naar oktober is omgezet

Wij erachter aangebeld lang gedoe kort het zou worden aangepast naar juni en de verwerking zou max vier uur duren tot het zichtbaar was in de kpn app. Wij vandaag gekeken was het niet aangepast. Wij weer gebeld en werd er gezegd dat dit niet aangepast ging worden en dat het dus op oktober blijft staan.

Help!! Wij willen van KPN af.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 14:02
door Seinhuis
Als het goed is hebben jullie ook het nieuwe contract ontvangen? Wat staat daar in?

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies.
Eventueel kan je naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 14:27
door Lyselotje
Wij hebben geen nieuw contract gekregen dat is het hele vreemde hiervan alleen een wijziging tot aansluiting glasvezel waar niks van data in staat.

Iemand enig idee als één medewerker het al toe heeft gezegd en de ander dit weer tegenspreekt hoe dit met ons recht werkt. Want dit lijkt mij een mondelinge toezegging.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 14:33
door ZeerPrivé
Probeer het op te lossen via webcare op het KPN Forum https://forum.kpn.com

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 16:20
door Lyselotje
Juridisch advies ingewonnen, daarna wederom contact gezocht met KPN. Conclusie contract datum terugzet want ze hadden geen grond om op te staan.

Happy end

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 16:33
door Lady1234
Dat is rap geregeld. 😁

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 17:45
door Lyselotje
@lady1234

Dat lijkt hier zo maar we zijn hier al sinds vorig jaar mee bezig.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 18:07
door Lady1234
Maar u hebt vandaag pas een topic geopend. 😁

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 18:22
door scontra
Lyselotje schreef:
01 apr 2022 17:45
@lady1234

Dat lijkt hier zo maar we zijn hier al sinds vorig jaar mee bezig.
In uw topic geeft u echter aan dat u deze (administratieve) fout, als het dat al is, 'gisteren' pas hebt ontdekt toen u op een aanbieding van Ziggo wilde ingaan.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 01 apr 2022 18:30
door reggie2
scontra schreef:
01 apr 2022 18:22


In uw topic geeft u echter aan dat u deze (administratieve) fout, als het dat al is, 'gisteren' pas hebt ontdekt toen u op een aanbieding van Ziggo wilde ingaan.
Dat mag dan niet ?? KPN maakt die fout , niet TS

Goed voor jou dat het gelukt is om van KPN af te komen. Volgende keer als je een telefonisch contact hebt , naam vragen en opschrijven.
Succes met Ziggo.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 03 apr 2022 10:34
door Edgaroke
Of met ziggo zo blij moet zijn ik ooit gehad was helemaal niks
Dan is kpn toch beter ik zou zeggen wacht op glasvezel

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 03 apr 2022 11:21
door studentje1951
Bij kpn nooit bellen zeggen dan rustig we weten nergens van. Geschillencommissle niet doen je betaalt 50 euro en hoort niks meer. Het beste kun je een advocaat inde arm nemen.succes.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 03 apr 2022 12:55
door reggie2
Edgaroke schreef:
03 apr 2022 10:34

Dan is kpn toch beter ik zou zeggen wacht op glasvezel
Dat is per persoon verschillend, ik heb negatieve ervaringen met KPN en vind Ziggo prima.

Re: KPN heeft zonder toestemming de contractdatum verplaatst

Geplaatst: 03 apr 2022 12:57
door kuklos
reggie2 schreef:
01 apr 2022 18:30
scontra schreef:
01 apr 2022 18:22


In uw topic geeft u echter aan dat u deze (administratieve) fout, als het dat al is, 'gisteren' pas hebt ontdekt toen u op een aanbieding van Ziggo wilde ingaan.
Dat mag dan niet ?? KPN maakt die fout , niet TS
Er wordt niet gezegd dat het niet mag. Maar het roept wel vraagtekens op. Om 12.19 een topic plaatsen met de vraag hoe van KPN af te komen en om 16.20 al alles opgelost? Inclusief zelfs juridisch advies?