Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen
Geplaatst: 01 apr 2022 15:35
Beste,
Wij hebben in begin 2021 in de T-mobile winkel een verlenging van een mobiele abonnement doorgevoerd inclusief telefoon. Er was enige twijfel tussen een Samsung en een Apple, maar de verkoper heeft ons overgehaald de Samsung telefoon te nemen in verband met de gratis earbuds die Samsung middels een promotie zou leveren. Onze promotie is begin april 2021 goedgekeurd. Tot op heden hebben wij nog geen earbuds mogen ontvangen.
Vanaf juli 2021 hebben wij minimaal 1x in de 2 weken contact emt Samsung. Wij hebben dus makkelijk tientallen keren contact gehad (zowel bellen, whattsapp als twitter) zonder enig resultaat. Wij krijgen continue dezelfde reactie: Wij kunnen niets voor u betekenen. Wij moeten dit doorzetten naar de interne afdeling. Die zal het oppakken en contact met uw opnemen. Nog even geduld.. Nou na 8 maanden contact te hebben gehad is het geduld aardig op. Af en toe is waren er ook rotsmoesjes zoals: ze zijn niet op voorraad, maar in die 8 maanden tijd waren dezelfde earbuds wederom onderdeel van een promotie die ook al is afgerond...
Wij hebben contact opgenomen met het ACM en die raden ons het volgende aan: ‘Komt u er niet uit met de fabrikant? Spreek dan ook de verkoper aan. Hij heeft u het product verkocht, u hebt met hem een koopovereenkomst gesloten. De actie van de fabrikant was onderdeel van die koopovereenkomst. Vaak adverteert de verkoper hier ook mee. U mag verwachten dat de verkoper zijn best doet om een oplossing te krijgen.’. T-Mobile verwijst mij echter direct terug naar Samsung en geeft aan niets te kunnen betekenen.
Wat kan ik doen om het product waar ik recht op heb, alsnog te ontvangen en deze onverkwikkelijke zaak op te lossen?
Ik zie graag uw reactie tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Benno Kamminga
Wij hebben in begin 2021 in de T-mobile winkel een verlenging van een mobiele abonnement doorgevoerd inclusief telefoon. Er was enige twijfel tussen een Samsung en een Apple, maar de verkoper heeft ons overgehaald de Samsung telefoon te nemen in verband met de gratis earbuds die Samsung middels een promotie zou leveren. Onze promotie is begin april 2021 goedgekeurd. Tot op heden hebben wij nog geen earbuds mogen ontvangen.
Vanaf juli 2021 hebben wij minimaal 1x in de 2 weken contact emt Samsung. Wij hebben dus makkelijk tientallen keren contact gehad (zowel bellen, whattsapp als twitter) zonder enig resultaat. Wij krijgen continue dezelfde reactie: Wij kunnen niets voor u betekenen. Wij moeten dit doorzetten naar de interne afdeling. Die zal het oppakken en contact met uw opnemen. Nog even geduld.. Nou na 8 maanden contact te hebben gehad is het geduld aardig op. Af en toe is waren er ook rotsmoesjes zoals: ze zijn niet op voorraad, maar in die 8 maanden tijd waren dezelfde earbuds wederom onderdeel van een promotie die ook al is afgerond...
Wij hebben contact opgenomen met het ACM en die raden ons het volgende aan: ‘Komt u er niet uit met de fabrikant? Spreek dan ook de verkoper aan. Hij heeft u het product verkocht, u hebt met hem een koopovereenkomst gesloten. De actie van de fabrikant was onderdeel van die koopovereenkomst. Vaak adverteert de verkoper hier ook mee. U mag verwachten dat de verkoper zijn best doet om een oplossing te krijgen.’. T-Mobile verwijst mij echter direct terug naar Samsung en geeft aan niets te kunnen betekenen.
Wat kan ik doen om het product waar ik recht op heb, alsnog te ontvangen en deze onverkwikkelijke zaak op te lossen?
Ik zie graag uw reactie tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Benno Kamminga