Pagina 1 van 1

Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 14 apr 2022 18:31
door WMeijden
Lezers/kenners….
Vorig jaar Juni heb ik een schade gemeld bij klaverblad, schade door inbraakpoging.
Aantoonbare kosten: rond de €16.000,-
Voorstel Klaverblad, na veel gezeur en gedoe, en een maand of 10 touwtrekken: rond de €9000,—
Ik voel me beroerd behandeld als betalende klant…
Welke stappen kan ik nog nemen?, second opinion is er al….
Ten einde raad…

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 10:28
door DeZevendeHenk
In principe kunt u naar het Kifid maar dan is het wel zo handig dat u dan ook gelijk heeft. Waarom willen ze de volledige schade niet vergoeden?

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 10:32
door Lady1234
Een inbraakpoging? En die inbraak is dan niet gelukt, maar u hebt wel € 16.000 schade? Waar bestaat die schade uit?

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 10:46
door Cro
WMeijden schreef:
14 apr 2022 18:31
Lezers/kenners….
Vorig jaar Juni heb ik een schade gemeld bij klaverblad, schade door inbraakpoging.
Aantoonbare kosten: rond de €16.000,-
Voorstel Klaverblad, na veel gezeur en gedoe, en een maand of 10 touwtrekken: rond de €9000,—
Ik voel me beroerd behandeld als betalende klant…
Welke stappen kan ik nog nemen?, second opinion is er al….
Ten einde raad…
Begin eens met een duidelijke post, op basis van deze post kan niemand een goed antwoord geven.

1. Wat is de schade, schade hoeft immers niet gelijk te zijn aan de kosten.
2. Wat is de motivatie van Klavelblad om dit bedrag uit te keren
3. Wat zeggen de overeengekomen voorwaarden oven deze motivatie.
4. Wat zegt de second opinion en wat zegt Klaverblad daarover.

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 10:51
door NeoDutchio
Bedragen zeggen niets, wel de feiten. Hoe hebt u de schade begroot en hoe heeft Klaverblad dat gedaan? Hebt u posten opgegeven die Klaverblad niet heeft, of hebt u hogeren prijzen gehanteerd door Klaverblad?
Zonder iets te weten valt ook niet te zeggen wat u het beste kunt gaan doen.

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 12:15
door criticus2
bij dit soort bedragen is in de regel de mening van een expert nodig. Deze wordt aangestuurd vanuit verzekeraar. Wanneer dat niet tot overeenstemming leidt kan een contra expertise gedaan worden.
verder is er te weinig info om iets zinnigs te zeggen erover.

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 14:06
door henk51
16000,00 euro voor een poging tot inbraak is wel heel fors hebben ze explosieven gebruikt. Zonder verdere informatie dan alleen een bedrag is er weinig over te zeggen Hoop dat TS als nog reageert en niet zoals het merendeel van topic starters zich onthoud van respons.
Neem aan dat er een contra expertise is aangevraagd door u wat gaf die op voor schade. Alleen aan heen en weer mailen en afwachten zet weinig zoden aan de dijk. Uw aantoonbare schade was toch niet zo reëel als u dacht vanuit klaverblad gezien.

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 16:31
door Seinhuis
Ik vind de schadebedrag heel groot, maar niet onmogelijk.

Als eerste kan je een officiële klacht indienen (dit is eventueel ook nodig voor de volgende stappen). Op www.klaverblad.nl/klachten.htm staat hoe. Doe dit bij voorkeur per klachtenformulier of per mail.

Op deze site staat ook beschreven welke vervolgstappen je kunt nemen. Ga eerst naar je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen je adviseren of helpen.

Als laatste stap kan je naar www.kifid.nl of naar een rechter.

Re: Klaverblad laat me als klant zitten met schade.

Geplaatst: 15 apr 2022 23:57
door PeterPeters1966
Je zou ook nog een andere aannemer kunnen vragen. Momenteel worden er vaak idiote bedragen gevraagd omdat er toch genoeg werk is.