LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] compuserve

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kleinetrom
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 aug 2004 22:13

compuserve

Ongelezen bericht door kleinetrom »

is er iemand bekend met compuserve??
ook de positieve dingen graag! ziet er aantrekkelijk uit, maar ja...wie helpt ons kiezen: adsl, zo snel mogelijk(zon 4000 kb graag) en rond de 50 euro

Gast

Re: compuserve

Ongelezen bericht door Gast »

vroeger op inbel cumpuserve gehad, was nix mis mee

CoRrRan

Re: compuserve

Ongelezen bericht door CoRrRan »

Ik kan niet direct info of gebruikers-ervaring geven over Compuserve, maar ik kan je wel wijzen op een erg interessante site voor je: www.adslwinkel.nl . Dit is een (onafhankelijke???) vergelijker van allerlei ADSL aanbieders.

Succes ermee...

Gast

Re: compuserve

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn ervaring met CompuServe zijn de miljoenen oranje CDtjes die ze enkele jaren geleden echt overal bijvoegde, tot aan de Donald Duck aan toe.

koelink

Re: compuserve

Ongelezen bericht door koelink »

wij hebben adsl van compuserve sinds 2 september. Tenminste: als we aansluiting zouden kunnen maken. We hebben alles al geprobeerd. maar om een zeeeeeeeeeeeeeeer langdurig verhaal kort te maken: de helpdeskmedewerkers spreken elkaar tegen (ligt aan u, nee het ligt aan de telefoonlijn, nee het ligt echt aan u, enz). en er wordt totaal niet gereageerd op onze aangetekende brieven. Wel krijgen we betalingsherinneringen.....
Dus als het goed gaat: niks mis mee, maar als je problemen hebt reageren ze nergens op...

succes met de keuze! Wij kunnen ondertussen alleen via inbellen weer internetten en voorlopig geen ander adsl kiezen omdat we niet van het niet te gebruiken abonnement afkomen. :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

MJK

Re: compuserve

Ongelezen bericht door MJK »

Hallo,

Ik heb gebruik gemaakt aan het begin van het internet tijdperk. Dat was nog gewoon inbellen via de telefoonlijn. Ik moet je zeggen, ik was daar toen niet zo over te spreken. Ze waren schreeuwend duur, zeker op het moment dat de eerste aanbieders kwamen met gratis inbellen. Dat kon bij compuserve niet. En ik kreeg vreemde facturen die de helpdesk maar moeilijk uit konden leggen. Ben toen natuurlijk daar weggegaan.

Gast

Re: compuserve

Ongelezen bericht door Gast »

En waar woont u nu ?

jessica001
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2004 10:44

Re: compuserve

Ongelezen bericht door jessica001 »

ik heb compuserve adsl en werkt perfect makkelijk aan te sluiten en helemaal geen problemen mee gehad. In vergelijking met wanadoo vindt ik dit 10 keer beter. En ook niet zo duur.

Mekker

Re: compuserve

Ongelezen bericht door Mekker »

Tsjeeeeeee, bestaan die nou nog steeds?? Amerikaanse ballentent uit de periode voor de World-Online periode met Nina Brink. Waren toen bekend door dat ze schreeeeeuwend dure abonnementen wilden verkopen. Ze dachten dat nederlanders een soort van miniatuur-amerikanen waren en kopieerden alle amerikaanse promo's zonder ze te vertalen naar onze markt. Ondanks de enorme reclamecampagnes in die tijd, ken ik weinig -zeg maar geen- mensen die compuserve als provider gebruiken.

Tosbaga

Re: compuserve

Ongelezen bericht door Tosbaga »

ik had mijn spullen in 4 wkn binnen en kon meten online. Kheb het nu 2 maanden en de verbinding is hel stabiel, nog niet een keer weg gevallen. Ook met de geldterug actie waren ze super snel, meestal duurt het wat langer, bij compuserve stond op het formulier binnen 2 wkn en ik had het in 10 dgn echt netjes vindt ik. Het kan ook goed gaan schijnbaar. :twisted:

Gesloten